Nieuw Rally project!!!! Astra G kitcar

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Nieuw Rally project!!!! Astra G kitcar

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 143)
  • Auteur
    Berichten
  • #17956325

    Zit al een kenteken op idd !

    #17956326

    Nieuwe foto’s

    Nieuwe velgen er onder, wiel zit nog wat tever naar achter maar dat is inmiddels opgelost. Draagarmen moesten versteld worden. Velgmaat 8×18 ET35

    Reservoirs voor de rem en koppeling olie

    Carbon panelen!

    Lexan ramen, lekker lichtgewicht!

    #17956327

    Ooooit als ik later groot ben … king:

    Mooi mooi daar vooral die druppelspiegel staaan leuk !
    Normaal ben ik niet van die tuning meuk ma dit is echt een verbetering en natuurlijk ok nog functioneel.

    Dat lexaan op maat laten maken of zelf gedaan ?

    Goed bezig daar in vjenne.

    #17956328

    Ben zelf ook wel benieuwd naar de lexaanramen. Zij- en achterramen? Of alleen de zijramen?

    #17956329

    Jordi, als ik de foto zo bekijk zijn het alle zijramen

    #17956330

    Wij kregen toen in duitsland gezeur erover, d’r had een stempel in moeten staan om te bewijzen dat het geen plexi-glas was, anders bleven ze het volhouden dat het plexi-glas was en dus afkeur.

    misschien een tip.

    #17956332

    Moest plexi-glas? Ik zou namelijk liever voor lexaan gaan, plexi-glas krast zo makkelijk en lexaan is ook nog wat slagvaster materiaal.

    #17956331

    nee het moest juist gekeurd lexan zijn, geen plexi glas.

    #17956333

    beter lezen, het mag dus niet, plexiglas breekt en dan krijg je dolkachtige scherven wat weer inzittenen kunnen verwonden, daarom willen ze dat niet.

    #17956334

    Sorry, fout gelezen ja, had “geen” over het hoofd gezien.

    #17956335

    De goede naam is polycarbonaat, Lexan is een merknaam. ;)

    En ik geloof dat er ook nog verschil in kan zitten wat betreft UV-bestendigheid, wel fijn als je ramen niet vergaan als je auto regelmatig in zonlicht komt… :???:

    #17956336

    Ja dat geldt ook voor Plexi glas, want dat is ook een handelsbenaming (merknaam)
    Het materiaal is PMMA, of acrylaat.

    Een ander voordeel van polycarbonaat is volgens mij ook dat het krasvaster is dan pmma
    Polycarbonaat zit ook in vliegtuigen, de zijramen dan, maar weet even niet of dat dan het binnen of buitenraam is, of beide.

    Wat henk 400rr zegt klopt overigens wel, pmma vormt bij een breuk gewoon heuze scherpe scherven, net als glas, welliswaar vaak groter van afmeting, maar wel zeer scherp !
    En idd, polycarbonaat zal ook uv bestendiger zijn. Vooral goedkopere klasse PMMA bijv. vergelen best snel en krakeleren idd. Is een onomkeerbaar proces en doe je niets tegen.

    #17956337

    zie ik daar nu proflex met witte veren? :D :D Wat vind Gerrit daarvan? ;) :thumb

    Mooi ding zo, hoop em van de week nog even in’t echt te zien king:

    #17956338

    Vanavond een foto update, we hebben ook een Xdash gekocht

    http://www.alons-autosport.nl/xgdash.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17956339

    Mooi hoor! Ik zou die wagen wel eens in actie willen zien.

    #17956340

    Brillenglazen zijn ook gemaakt van polycarbonaat ;)

    #17956341

    Mooi!

    Waar haal je bv. die carbonplaat vandaan?

    #17956342

    Moet ik even na vragen, Nieuwe foto’s, staan soms beetje door elkaar maar je snapt het plaatje :vertag

    #17956343

    Jammer van de voorbumper en spiegels… Maar dat is persoonlijke smaak.

    Voor de rest niets meer dan complimenten!!! :thumb :thumb :thumb

    :kewlpics

    #17956344

    Bumpers en spiegels zijn origineel.

    #17956345

    ziet er mooi uit :wors zelfs een ipod aansluiting op je dach :jerry

    #17956346

    dikke bak hoor :thumb

    #17956347

    Netjes hoor! :thumb

    Kleine puntjes/vragen.
    waarom geen vaste relaishouders? zo vallen die schuifstekkertjes er namelijk af tijdens het rijden. Met die losse bedrading is dat geen succes.
    http://www.rdae.nl/relais-houders/minirelais-houders/index.php/cPath/51_76?osCsid=f16c91f929f346db4b9fe7667bf82255″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Waarom niet het standaard hydraulische druklager van opel? Scheelt een pak gewicht en je kunt het zo monteren.

    #17956348

    Dat drukcilindertje zo heeft zo wel zn voordelen.
    ALs een std opel druklager gaat lekken dan heb je ook je dure koppelingssetje onder de olie.
    Nu die bovenop de bak zou lekken is dat geen ramp. + je zou ooit eens weer een gewone kabel kunnen monteren (als nood of iets)
    En zon drukcilindertje kost een keer 60 euro, die van opel zal wel een stukje duurder zijn denk ik?

    Ik vind m dik, hoewel die voorbumper niet mn ding is. Die carroseriebouwer is goed bezig geweest.

    #17956349

    @McLambo wrote:

    Mooi!

    Waar haal je bv. die carbonplaat vandaan?

    *kuch* :angel

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 143)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.