nieuw project rekord c coupe is nu klaar en APK

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling nieuw project rekord c coupe is nu klaar en APK

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 180)
  • Auteur

dubbele koplampen komt vaker voor dat zal best wel goed komen.
    maar ronde achterlichten lijk mij ook wel leuk,daar heb ik zelf ook aan zitten denken voor de coupe.

dubbele koplampen laat ik eerst varen maar de achterlichten ga ik wel doen ben zelf ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken heb lichten van een GT en gedeelte achterpaneel manta-A es kijken hoever we daar volgende week mee gaan komen :D

benieuwd naar de bouw van de achterkant

hier even een foto die ik op google vond maar dit vind ik lelijk gedaan de lampen zitten hier te ver naar binnen :puke

heb bij mij vandaag de lampen er even met ductape op gedaan van hoe ik het zal gaan doen ik zal er morgen een foto van maken

Dubbele koplampen zie je ze wel vaker mee kan effe niet op merk komen
    Dacht uit australie

Holden?

Ranger dacht ik is ook in nederland geleverd dacht ik

chevrolet opala (brazilie) is ook hetzelfde modell trouwens ranger is engels dacht ik of was het het voor de afrikaanse markt ???

hier wat foto,s hoe het erachter uit komt te zien

verder heb ik alvast wat delen blank gemaakt van de koplampen en de grill dan is dat alvast maar klaar

vet ding!

dank je wesley :thumb

heb inmiddels de velgen wit gespoten en de delen uit het manta paneel geslepen verder ben ik nog niet ,oja de moter loopt nu ook weer op vier pitjes en de ontsteking afgesteld loopt lekker weer nu
    heb het even te druk met apk van m,n charger en m,n firebird heeft ernstige carbarateur problemen

Jeetje laat deze mooie coupe toch lekker origineel jo
    ik vind het persoonlijk erg zonde om het achter paneel zo te verneuken :cry

Gewoon doen. Ander achterpaneel is zo gevonden. Ik vind het wel wat hebben. Oud en anders. Niks over de top

kwestie van smaak. maar laten we eerlijk zijn wie wil er nu niet een unieke bak? ik zeg gewoon doen!

Ben het wel met Bavel eens.
    Ik zou dr snel weer op uitgekeken zijn.

lekker origineel laten die achterkant :thumb

Mijn stem gaat ook naar orgineel.

Heej goed bezig met de Coupe’ ziet d’r nog goed uit…
    alleen zou ik persoonlijk ook de originele achterlichten behouden…
    Maaar gelukkig smaken verschillen :thumb

succes met de voortgang….

waar blijven de foto,s :jerry :jerry :jerry

en vind origneel ook mooier maar denk strax met het complete plaatje dat het niet verkeerd staat

aankomende week zijn we weer in actie en komen de foto,s ook wel ,,de laatste weken even andere drukte gehad zoals boven vermeld

igg bedankt voor alle reacties en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :jerry

oja gister nog modelletje opel collection gekregen van broer en kijk es naar de achterkant :D

Gaaf!

gister avond weer wat gedaan aan de rekord en vandaag m,n nieuwe kentekenplaten en chroomlijsten binnen

hier even een paar foto,s

na wat grondige inspectie aan de linker onderzijde koffer toch nog een flinke rotte plek gevonden daar zat een stuk aluminium in geknoeid :puke

maar gelukkig is de rechterachterkant goed en de onderkant ook :thumb

wielen staan er mooi onder :thumb
    ga je hem ook lager leggen??

voor nog wel wat lager achter staat ie laag genoeg :wors

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 180)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.