Nieuw op het Opel-forum How-To’s. (Gewijzigd-24-09-2012)

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Nieuw op het Opel-forum How-To’s. (Gewijzigd-24-09-2012)

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur

Op veler verzoek, en na lang wachten is het er toch van gekomen.

Het Opel-forum beschikt nu over een geheel nieuw en zeer uitgebreid HOW-TO Forum
    viewforum.php?f=125

Iedereen die zelf een handleiding wil maken betreffende een reparatie, of werkzaamheden aan zijn auto kan dit nu delen met iedereen.
    Help andere leden met jouw How-to.

Lees altijd even de How-to regels, en gebruik de juiste format, alvorens je een nieuwe How-to plaatst.

Heb je in het verleden ooit een How-to gemaakt op het forum, kopieer dan dmv de “edit” button de tekst, en plaats deze in een nieuwe How-to.

BELANGRIJKE AANPASSING 24-09-2012
    viewtopic.php?f=78&t=155526&p=2207055#p2207055

Goed bezig :thumb

ja en nu hopen dat niet iedereen in het how to gedeelte de vragen en zo gaat stellen zodat er straks vol staat met vragen inplaats how to’s:P

onder de index kan ik hem trouwens niet vinden, klopt dat of be ik zo scheel?

Reageren is uitgeschakeld, alleen de How-to poster kan plaatsen, wijzigen, en verwijderen van zijn post.

Op de index staat alleen link “Handleidingen & instructies” onder Overig.
    Dit is gedaan om de index niet te groot/lang te maken, anders wordt de index te onoverzichtelijk.
    Ik heb de link in het hoofdmenu aangegeven.

Okay, maar wat als je aanvullingen aan de how-to wil maken? Bijv. foto’s of een duidelijkere omschrijving?
    Wel goed bezig! :thumb

kun je die denk ik doorsturen naar de poster ;)

@soepkiepe wrote:

kun je die denk ik doorsturen naar de poster ;)

Idd.

Er kan in de “gewone” forums over gediscussieerd worden over een How-to.

Heb jij duidelijkere foto’s, of betere teksten dan kan je dit allemaal in deze discussie aangeven. De How-to poster bepaald dan of zijn How-to verbeterd/aangepast wordt.

Ook kan je natuurlijk via pm contact met de How-to-poster zoeken, en verbeter-punten kenbaar maken.

Worden alle how-to’s die nu op het forum staan daar ook in gezet?

Ideaal :thumb

@jericho wrote:

Worden alle how-to’s die nu op het forum staan daar ook in gezet?

Dat zou ik graag willen, alleen kan ik dat om technische redenen zelf niet verzorgen.
    Mijn verzoek, welke ik ook in de infotopic aangeef viewtopic.php?f=156&t=155369&p=2003297#p2003297
    is of een ieder die ooit een How-to geplaatst heeft, deze tekst via de “edit”button wil kopieren naar een nieuw How-to.

En met ” knippen en plakken”? Zo kan iedereen de tekst verplaatsten..

volgens mij moet het niet veel uit maken of je kan reageren in de topics van how-to’s, zolang niet andere ook nog andere how-to’s eronder gaan lopen zetten in plaats van een appart topic te maken.

Netjes! Heel handig :wors

:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Ik heb er inmiddels wat opgezet (in het Astra gedeelte). Deze zijn vanuit de ” oude” how-to daarheen gezet. Ik heb ze dus niet zelf gemaakt!

Goed bezig! Zal vanavond ook een aantal proberen over te zetten. Wil er sowieso ook een stel maken op korte termijn (heb toch het één en ander te doen binnenkort).

Jullie zijn ook goed bezig :thumb

Goed bezig :thumbup . Ik gebruik altijd photobucket om foto’s op te zetten, daar heb ik nu al een aantal jaar foto’s op staan zonder dat ze zijn verwijderd.

Mag de how-to plaatser wel meerdere berichten plaatsen? Ik wilde een methode plaatsen om foutcodes uit te lezen met een lijst met codes maar dat past niet in één post.

Photobucket heb ik inderdaad ook goede ervaringen mee.

Een how-to -plaatser kan ook niet reageren. Stuur de extra tekst even naar mij door, dan plak ik het er even onder. Heb het topic al gevonden

Super !

Stukken beter zo :thumb
    Is een heel stuk overzichtelijker :D

wijzigingen aan de How-to’s

-Reageren is vanaf heden mogelijk
    -Staan op alfabetische volgorde
    -Komen overeen met de modellenfora’s
    -How-to regels aangepast, en bij elk How-to forum wordt hierna verwezen
    -Disclaimer geschreven ( staat onder de How-to regels)

Top :thumb

Ik zal dan binnenkort nog een aantal how-to’s toevoegen en de foto’s van mijn eigen how-to’s herstellen.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.