nieuw hier, met vraagje vec B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum nieuw hier, met vraagje vec B

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

hallo,

ben nieuw hier, mijn naam is Jan en ik kom uit de mooie betuwe, ben in het gelukkige bezit van een Vectra B sport ed.
    nu wil ik graag angel eyes inbouwen maar hoe gaat dat met stekkeraanluiting ed. past dat allemaal zo?
    en hoe voeg ik foto’s toe, mijn pc verrekt het. Instelling ergens?

Welkom. Angel eyes moet iemand anders maar uitleggen, heb geen B en geen ervaring met engelen oogjkes. :D

Wat foto’s betreft, ligt echt niet aan je compjoeter. Je moet namelijk elke foto uploaden naar een website op het internet, bijvoorbeeld http://photobucket.com/ of http://imageshack.us/.
    Vervolgens kopieer je de link (even kijken welke je moet nemen) klik je hier op het zevende icoontje boven het berichtvenster (waar je je bericht dus schrijft) en plakt de link daar in het venstertje. Klaar.

B1 of B2??

Zolang je voor een B1 of B2 besteld bijv. als je b1 hebt en je besteld ze voor B1 kan het qua stekker probleemloos.. Althans was bij die van mij en ik heb ze niet van FK, weet zo ff merk niet meer uit m’n hoofd..

Eventueel kan je bij GM-tuningparts ze bestellen op kenmerk van je automodel, zodat je te allen tijde de goede angel eyes hebt voor een b1 of b2..

B2.
    vaak staat er op websites geschikt voor auto vanaf bepaalde datum.
    maar ofdat je standaard xenon hebt ja of nee maakt dat nog uit?

ja dat maakt nog best wel VEEL uit
    standaard xenons zijn heel anders bedraad.

als je standaard xenons hebt, zou ik die lekker laten zitten.

nee geen originele xenon.
    zijn angeleyes passend voor een b2 zo in te pluggen dan?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.