Hallo Mensen,
Allereerst zal ik mij even voor stellen, Mijn Naam is Aart en ben een verwoed Opel rijder.
Na eerst een Corolla en 2 maal een R16 een 2- tal Ascona’s , Record en een Omega A en nu een B2 is het nu tijd tijd voor wat anders.
De Omega heeft inmiddels behoorlijke ouderdom verschijnselen op de wel bekende plekken en ook nog wat technische tekortkomingen , en het gaat mij wel aan het hart want toch rijdt hij nog steeds heerlijk.
Ik zat te kijken naar een Astra van 2017 of jonger , maar (geloof het of niet) het dashboard en dat hoofdzakelijk het hoogglans gedeelte (onder de rechter Airbag en rond de stuurkolom zo ook op de midden tunnel ) kan ik niet waarderen ook de chromen sierstrippen binnen niet.(Die horen buiten)
Maar goed iedereen zijn smaak en in welke auto ik ook kijk (van rond die leeftijd 17-21) die hebben allemaal wel wat, de één iets minder dan de ander.
Maar mijn eigenlijke vraag is : kunnen deze hoogglans panelen ook verwijderd worden om deze in een ander gekozen soort wrap te verpakken en zo een eigen soort dashboard te verkrijgen? :unsure:
Graag hoor ik daar wat over.
Gr,
Aart Roelofs :praying02: