Aangezien ik de laatste tijd bezig was met uitzoeken of onze Opel Zafira A goed op gas liep ben ik al veel op het forum aan het lezen geweest. Ik dacht nu: Laat ik me eens aanmelden.
Zoals mijn gebruikersnaam al verraad heet ik Harm. Wij hebben een Opel Zafira A uit 2001 met inmiddels 113000km op de teller. We hebben deze 2 jaar geleden gekocht. Sindsdien hebben wij er 30000km mee gereden. Hij bevalt ons erg goed en na wat rekenwerk besloten om er vorige week een Prins VSI 2 installatie (LPG G3) in te laten bouwen. Ik ben er erg content mee. Hij rijdt perfect en de eerste keer tanken voelde erg goed met 72,5 ct/liter. Tevens heb ik vandaag een nieuwe radio gekocht, aangezien ik me te veel ergerde aan de radio-, cassettespeler die er standaard in zat. Het is een Pioneer DEH 6400BT geworden. Vanavond of later deze week nog even inbouwen en dan heb ik voorlopig even genoeg geld in de auto gestoken.
Ik bedank jullie alvast voor de vele nuttige informatie over gas inbouwen en de beschrijving hoe het dashboard gedemonteerd moet worden.
Met vriendelijke groet,
Harm