NGK platinum-iridium bougies

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen NGK platinum-iridium bougies

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232686

    Waar zijn deze te koop ? Brezan, Broekhuizen of welke andere autoshop ? En wat kosten ze ?

    #17816185

    [rquote=1867296&tid=142587&author=erve156]Waar zijn deze te koop ? Brezan, Broekhuizen of welke andere autoshop ? En wat kosten ze ?[/rquote]

    Courtney, E-bay vindt ze hier in nederland erg aan de prijs..

    http://www.courtenaysport.co.uk/buy-online/shop-by-category/plugs/leads/ngk-iridium-spark-plugs-bkr6eix-most-models/prod_107.html

    #17816186

    Had deze erin, en weer zijn ze kapot gegaan. Heb 2 setjes orginele erin gehad en nu een setjes NGK iridium kapot.
    Heb nu de bosch erin gezet, kijken wat die doen.

    #17816187

    Die bougies zijn “gewoon” duur , stage I zou je nog wel met org. kunnen.
    Reed zelf stage III met standaard!!??:hmmz
    Bosch versie wordt over het algemeen geprefereerd boven de NGK versie.

    #17816188

    Heb nog setje iridiums hier, mogen weg voor weinig, PM maar.

    #17816189

    [rquote=1867591&tid=142587&author=OPCdriver]Die bougies zijn “gewoon” duur , stage I zou je nog wel met org. kunnen.
    Reed zelf stage III met standaard!!??:hmmz
    Bosch versie wordt over het algemeen geprefereerd boven de NGK versie. [/rquote]

    Dat hoor ik meer, maar bij mij gaan ze elke keer kapot.
    Nieuwe erin en hij loopt weer als een trein.
    Daarom nu voor de Bosch gekozen.
    Als ze eruit komen zien ze er ook goed uit, qua kleur, loopt ie ook niet te arm of iets dergelijks.

    #17816190

    Niet kopen die dingen, kijk eens naar het verschil tussen deze 2. De originele heeft 2 contactpunten en die NGK dingen maar 1 punt. De kans op misfire is daarom groter.

    Ik heb ze ook maar hoef ze niet meer, volgende beurt gaan ze er weer uit.

    #17816191

    heb de NGK’s er bij mij ook uitgegooid na een paar duizend km!!
    zijn het geld niet waard!!
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=131737&page=2#pid1794290
    ;)

    #17816192

    Ik ga waarschijnlijk weer gewoon naar de standaard pluggen, die hebben 2 contact punten met de elektrode. Kans op misfire is dan minder.

    #17816193

    ga vanmiddag nieuwe bougies halen :

    keuze uit de NGK en de Bosch ? Welke raden jullie aan ?
    Ik zie dat de meningen zijn verdeeld…

    keuze wordt ??:D

    #17816194

    Wat is je motor st/stage 1/2/3 etc.?
    Standaard en stage 1 kunnen prima met orginele.
    Daarna zou je de NGK cq Bosch kunnen overwegen.
    Maar nogmaals reed zelf orgi’s met stage 3!!!
    En aflezen van de bougies valt ook niet echt mee met de
    huidige schone benzine of je motor moet aan het in elkaar
    lopen zijn zodat de electrodes eraf branden of vol olie zitten.

    #17816195

    [rquote=1868245&tid=142587&author=erve156]ga vanmiddag nieuwe bougies halen :

    keuze uit de NGK en de Bosch ? Welke raden jullie aan ?
    Ik zie dat de meningen zijn verdeeld…

    keuze wordt ??:D[/rquote]

    Meningen verdeeld?!? Iedereen raad de NGK’s af toch!?!

    #17816196

    :hmmz hoe duidelijk wil je het hebben :hmmz

    #17816197

    Net nieuwe Bosch bougies erin gezet, bij eerste keer gasgeven ging het goed…maar daarna weer hetzelfde probleem…bobinebrig zag er goed uit….nu denk ik dat mijn eerste deel van de uitlaat lek is, hoor daar een sissend geluid…kan het zijn dat de lambasonde verkeerde waarden meet en daardoor de lucht/benzine verhouding niet goed wordt doorgegeven aan de de ecu ??

    #17816198

    heb je in ieder geval goeje bougies:P
    maar evengoed klote dat je het probleem nog hebt:hmmz
    kunnen ze je lambdasonde niet meten bij een opel garage?bij V-max hebben ze dat ook gedaan…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.