NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) NGK Iridium VS Bosch F5DP0R

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
  • Auteur
    Berichten
  • #17714557

    waar kan je de Bosch F5DP0R bougie’s bestellen?

    #17714558

    Ik had ze via ebay bij The Green Spark Plug Co (Tim Green)

    4 stuks voor 46,35 pond inclusief verzendkosten

    #17714559

    heb de bosch f5dp0r er nu ook inzitten het stotteren is weg maar heb nu de indruk dat mijn boost minder agresief inslaagt
    nog tans geeft mijn boost meter nog steeds 1.5bar

    #17714560

    ik heb weer een geval appart denk… :thumbdown
    mijn z2oleh ging juist haperen met de f5dp0r ook bij eds op de bank…
    ik had ook mijn orginele z20leh bougies bij me en met die erin alles perfect geen enkele hapering…
    ik dacht misschien is er wat miss met 1 van de bougies ofzo maar zagen er allevier het zelfde uit werkte wel gewoon goed dus…
    hebben me 85 euro gekost bij dhz twente heb er mischien 400km mee gereden als iemand intresse heb voor 50 euro mogen ze weg

    #17714561

    Heb de f5dpor ook zitten en ik vind net zoals needlefreak dat mijn boost ook minder agresief inkomt.
    Heb wel de indruk dat mijn verbruik wat minder is , ofwel is dit maar een gedacht .
    Nadat mijn korte route erop zit ga ik het verschil tussen de f5dpor en de originele eens uit testen .

    #17714562

    voor de gein zouden mensen met een let ook is de leh bougies moeten proberen als je paar tientjes over heb :-P die zijn ook al standaard platinum en rijd de mijne gewoon top op met mijn vermogen

    #17714563

    De LEH bougies proberen?? Is gewoon 2 elektrodes die erop zitten. Is niet zo bijzonder hoor. Is volgens collega hetzelfde als de standaard bougie van GM.

    Indien er verschil in zit graag even foto of nummer van het onderdeel.

    #17714556

    nee he zijn deze NGK PFR6T-G

    #17714564

    ik heb een setje van 4 Bosch F5DP0R besteld via een vriend van me voor 30.50 :P is ff kijken hoe dat bevalt.

    #17714565

    Ik heb ook nog een setje bosch f5dp0r bougie’s liggen.
    Mogen voor 30 euro weg.

    #17714566

    @royv10 wrote:

    nee he zijn deze NGK PFR6T-G

    Is leuk, maar de originele bougies daar staat GM op. En zien eruit zoals onder.

    Zie plaatje:

    http://www.carok.nl/webshop/ontsteking/originele-bougie-opel-agila-antara-astra-calibra-combo-corsa-meriva-omega-tigra-v” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17714567

    Is heel leuk ja..

    Heb je wel is leh bougies zelf bij de dealer gehaald dan?
    Ik wel en kreeg deze in een gm verpakking mee

    En het vxr blok wat ik gekocht had zaten ze ook in ik heb er 2 paar van dus ik heb toch echt gelijk

    #17714568

    ohw oke….. raar. Weer iets wijzer dan. :wtf

    Kwam ook deze tegen, wat is dit in vredesnaam dan??

    http://forum.blitz-gsi.com/viewtopic.php?p=333462&sid=3809750ed3cd9204c945d62db0f4ca01″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17714569

    Gewoon rommel :jerry
    Er zijn ok zelfs bougies met een soort van ster erop :D
    met een verkoop praatje dat je er meer pk door krijgt…

    Maar volgens mij zijn die met 1 of 2 vingers het beste.

    #17714570

    Ngk maken hele sterke bougi”s dus het stotteren en slechts lopen komt volgens mij door het niet weten welke bougi erin moet en het niet afstellen van de bougi.

    After going back and forth trying to figure out what plugs to buy I finally got set on NGK Iridiums and ordered the BKR7EIX.

    Well after correctly gapping them to .040 I noticed how much of an angle the ground strap now had.

    At the out of the box gap of .032 the electrode was oriented about .020 in from the end, at .040 it was in about .008.

    I couldn’t install a plug that looked like this.

    So I called NGK and was informed that the BKR7EIX was available in a few gap settings, the regular one was @ .032 the BKR7EIX-11 was @ .044 and was also available as larger as .060

    The 11 stands for 1.10mm like the stock plugs 10 stands for 1.04, these are 100% easier to gap and look 300% better when set at .040 too!

    Just thought I would pass this along.

    Zoals je ziet is de ngk BKR6EIX BKR7IX BKR8IX in verschillende gaps te krijgen en je zal voor jouw motor de perfecte gap nog kunnen afstellen wat ik hier in het forum bijna niet tegenkom maar wel op engelse z20let fora”s

    NGK IRRIDIUM VOOR OPEL
    BKR6EIX 200-260pk
    BKR7EIX 260-350pk
    BKR8EIX 350-450pk

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.