New Daily Driver -> Opel Kadett GSI ’90

Forumindex Forums Modellen Kadett New Daily Driver -> Opel Kadett GSI ’90

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

Na 5 jaar dagelijks te hebben rond getuft in mijn E 1.2s is het weer tyd voor een daily gsi !

Hier nog 2 foto’s van mijn Opel Kadett GSI project auto’s:

Opel kadett GSI ’87 2.0 seh

Opel Kadett GSI’ 87 2.0 seh

En hier myn E 1.2s uit ’85 die met pensioen gaat !

Grtz

Nice! E112 platin toevallig??
    Wat zijn de plannen ermee??

Leuke collectie! Wat is de status van je lopende projecten?

Bekende GSi die als Daily nu gaat fungeren!. Wel leuk hoor dat er weer een liefhebber een hoop lol ervan gaat beleven!
    En ook leuk dat ik hem dan nog eens zie rijden. Woon zelf vlakbij Capelle/Krimpen in de buurt ;)

Bedankt voor de reacties ;)

Kleurnummer van de 90-er gsi zou ik niet weten, zou even onder de kap moeten kijken.

Weet wel dat ik die kleur zelden heb gezien.

Met de projecten gebeurt momenteel vrijwel niets, afgelopen jaar is de meeste tijd in ons koophuis gaan zitten. Die witte is qua laswerk onder handen genomen door Sebbe GSI.

Die daily komt bij NL-Tuning vandaan, erg kale auto, maar erg veel plezier ermee gehad de eerste 1000 km .. Hoop er nog minstens 100.000 by te zetten op de klok.

Verder met de daily heb ik geen plannen. Enkel een stoffen interieur, en een leuke set brede velgen er onder..

Grtz

Vorig weekend weer een originele Opel Kadett GSI gered van de autocross..

Inmiddels myn 4e kadett gsi die k by myn ‘verzameling’ heb..

Wat ik er mee van plan ben, geen idee….

Optisch zeker niet fraai, maar seh motor loopt netjes.

Grt

:thumb

:thumb hopelijk gaat die ooit weer de weg op.

hee,de ouwe van markie

Van mark geweest, of niet?
    Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

Die heb ik inderdaad gezien bij de laatste Kadett-meeting.

Ja klopt is mijn oude gsi. Hij was bijna verkocht aan een crosser omdat er geen liefhebber voor te vinden was. Kreeg spijt heb die gast afgebeld…. Ik heb helaas geen tijd om m op te knappen. Wel 3 jaar met veel plezier in gereden ;)

Waar stond hij te koop dan???

Stond in Zwijndrecht te koop

Waauw gozer, leuk dat jij hem hebt gekocht dan toch! Wat zijn de plannen, ga je er nog veel aan veranderen of gewoon zo opknappen?

Plannen heb ik er niet mee. eigenlijk was het totaal niet de bedoeling om er nog een GSI bij te kopen..

Maar heb ‘m puur gekocht om niet in handen van crossers te laten vallen.

Van de lente kijk ik wel verder wat ik er mee ga doen.

Voorlopig staat ie bij de rest van mijn Kadetts

Grt

mischien wil ik hem in de lente wel overnemen als daily voor me zelf als je hem dan wil verkopen en de hij niet te veel roest heeft

Heeft wel wat aandacht nodig, ergste is de achterklep, maar die kan je natuurlijk zo geheel vervangen. Met een witte lak lijkt het ook altijd nog wel erger dan met een donkerdere lak heh…

Klopt, optisch is hij wel wat roestig.. Maar heb t voor de wintermaanden even opgeschuurt en in de witte spuitlak gezet..

In de lente paar nieuwe voorschermen achterklep en dorpels er in en ’t toont alweer veel netter.

Sowieso in t weekend eens inspecteren hoe de kadett verder is onderhuids..

Of ik hem verkoop weet ik nog niet, van de week even een ritje er mee gemaakt en rijd goed..

Grt

meen dat die kleur code van die zilvere kadett gsi e114 is of zo iets :thumb
    lijkt me een bekende kadett gsi overigens

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.