nergens stekkers voor mistlampen aan te komen,nu knippen ???

Forumindex Forums Modellen Astra nergens stekkers voor mistlampen aan te komen,nu knippen ???

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik ben al een paar weken slopen af aan het rijden en mailen,maar nergens kan ik een paar van die kl*te stekkers :swear aankomen.

Bij de dealer lukt ook niet los,ze zijn nml. onderdeel vd complete kabelboom,en dan dus niet te betalen :thumbdown .

Ik denk dat er een paar slopen zijn die ik gemaild heb, die het gewoon teveel werk vinden om ze er voor me uit te knippen :fy1 ,tis natuurlijk geen interresant onderdeeltje voor hen.

Nou ben ik inmiddels zover dat ik denk :hmmz ,ik kan toch ook gewoon de stekkers van mijn mistlampen afknippen en daar gewoon draden (met evt. andere stekkertjes) aanmaken.

Tis tenslotte niks meer dan een + en – kabeltje,toch,of gaat de canbus dan moeilijk doen ?
    Graag wat raad/tips. :hmmz :hmmz

Ik dacht dat de mistlampen als enige niet canbus gestuurd is….. dus het kan wel werken als je zelf de stekkertjes aanpast

mvg paul

post eens een foto van die stekker…

jeroen

http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-Kabel-Kabelsatz-Nebelscheinwerfer-Nebelleuchte-Signum-Vectra-C-Opel-/350554533525?pt=DE_Autoteile&hash=item519eadae95

zo te zien zijn deze hetzelfde als van de Astra H, het gaat om die blauwe stekkers…

vind ‘m wel aan de prijs…

Pff :wtf 66,- voor een stukkie kabel,dat moet toch goedkoper kunnen?

Ik heb hier nog een hele hoop draadboom liggen, mischien zitten daar de benodigde stekker aan en kunnen we zelf de draden ertussen solderen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.