Navi900 Astra Sports Tourer problemen met een tip voor radio

Forumindex Forums Modellen Astra Navi900 Astra Sports Tourer problemen met een tip voor radio

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Vorig jaar heb ik de nieuwe kaarten 2013-2014 aangeschaft en toen kwamen na ongeveer 10 dagen de problemen. Meldingen als SDkaart niet gevonden, geen geldige SDkaart, oplopen van afstanden terwijl je dichterbij kwam enz enz. In de tussenliggende tijd is 2x de SDlezer vervangen, zonder succes. Het was volgens Opel toch een softwareprobleem, maar de update kon even duren… Dat even werd maanden. Afgelopen dinsdag kwam bij de dealer eindelijk de CD binnen met nieuwe software en we gingen van versie 11 naar 13. Het is dus even afwachten of alles werkt, maar voorlopig gaat alles soepeler dan voorheen.

Gelijk werd ook even de indeling van de radiozenders aangepast. Een monteur was net terug van een cursus bij Opel en daar werd nu geadviseerd om 3FM op voorkeurspositie 1 vast te zetten. Dan werkte de RDS e.d….. Ook dat bleek een gouden zet, want na ruim 2 jaar kreeg ik vrij snel een melding van een spookrijder, iets wat de afgelopen jaren nog nooit voorbij was gekomen (op 1 stond Radio 538).

Dat er bij het afsluiten van de auto heel soms spontaan de ruit aan de bijrijderszijde opengaat, blijft een mysterie :)

Hoewel ik best tevreden ben met deze auto, blijft het een auto met een bijzondere gebruiksaanwijzing.

Kijk ens ff in je koffer, of daar niemand inzit ;).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.