Navi Vectra C vrij programmeren met OP-COM?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Navi Vectra C vrij programmeren met OP-COM?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Heb een vraag.
    Bij het navigatiesysteem CD 70 NAVI in Vectra C station moet je bij het inprogrameren van een bestemming stilstaan met de auto.
    Nu schijnt het zo te zijn dat je parammeters kunt herprogrammeren dat dit ook onder het rijden kan.
    zie deze link: http://img140.imageshack.us/i/cd70uitzetteninvoertijdys6.jpg/
    Is dit ook te programmeren met OP-COM of alleen via TECH2?

via de op-com lukt het niet, sterker nog, je kan niets in de cid en cd70 programmeren, het schijnt dat je wel het één en ander in de cd30 kunt programmeren.

origineel gepost door JoopvanBennekom
    Heb een vraag.
    Bij het navigatiesysteem CD 70 NAVI in Vectra C station moet je bij het inprogrameren van een bestemming stilstaan met de auto.
    Nu schijnt het zo te zijn dat je parammeters kunt herprogrammeren dat dit ook onder het rijden kan.
    zie deze link: http://img140.imageshack.us/i/cd70uitzetteninvoertijdys6.jpg/
    Is dit ook te programmeren met OP-COM of alleen via TECH2?

Hallo,

Ik denk niet, dat dat gaat met OP-COM.

Even langs iemand met Tech2, die dit wil doen, er zijn vast ook wel Dealers die dit Niet willen doen :vertag ;)

Groetjes, Joche

Lol, ik kan deze gewoon inprogrammeren tijdens het rijden. Misschien heeft de vorige eigenaar deze laten vrijprogrammeren.

Bij heel veel auto’s is hij al vrijgeschakeld, het is ook erg irritant als het niet kan.

Ok dus dat gaat niet, ben wel benieuwd wat je in de CD30 kan programmeren dan.

Ik kan het eventueel wel voor je doen, heb een tech2 en woon in regio Utrecht. ;)

De mijne moet ook nog ff vrijgeschakeld !! Heel irritant tijdens het rijden !!

Ik heb al een aardig lijstje voor de tech2 Shariq !! :P

Zou wel makkelijk zijn ja…

origineel gepost door speaker
    De mijne moet ook nog ff vrijgeschakeld !! Heel irritant tijdens het rijden !!

Ik heb al een aardig lijstje voor de tech2 Shariq !! :P

Peter wanneer ga jij nou eens je UHP kabelboom maken :jerry:jerry

heeft tie dat nog steeds niet gedaan!!!!

en ik maar snel snel dat stekkertje opsturen :D

Weet je hoe koud het is buiten ??? :angel

Dat kan ook binnen :jerry

:jerry

origineel gepost door Spacejam

Dat kan ook binnen :jerry

Jep , maar ’t is druk in de garage , dus ff weinig plek voor m’n veccie !!

Mss van de week ff een rondje rijden tot ie warm is en dan alles inbouwen !

gewoon een tussenkabel gebruiken en daar de kabelboom aan vast maken dan kan je het in de woonkamer in plaats van in de kou en je verkloot je originele bekabeling niet.

Ik ben wel zeer benieuwd of die uhp bij jou ook gewoon goed werkt.

Tussen kabel heb ik al, maar ik zal hem toch moeten aansluiten op de draden van de radio. En ik moet meteen de twin-audio aansluiten en als ik toch bezig ben……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………:angel

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.