Navi & Systeem updates

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi & Systeem updates

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 872)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370186

    Waar kunnen we lezen dat dit de versie Q4 is?

    #18370188

    Dat nam ik aan want als je via opel Q3 download krijg je kaartversie 15 en dit is kaartversie 16.

    Als dat niet zo is sorry voor de verwarring :toppie:

    #18370209

    [quote quote=18370186]Waar kunnen we lezen dat dit de versie Q4 is?[/quote]Nergens meer, Peugeot werkt met versienummers. Voorheen gaf Opel in de bestandsnaam een kwartaal aan, maar nu dus niet meer. Versie 16 is in ieder geval de meest recente versie. Ik zelf zit nog op versie 10, ik update niet meer, ik gebruik voor navigeren Waze.

    #18370213

    Het zou ook niet logisch zijn als in november kwartaal 4 te downloaden zou zijn. Al jaren en jarenlang is het zo dat de uitgebrachte kwartaalversie betrekking heeft op de voorliggende kwartaal en dá’s wel logisch.

    #18370214

    Precies, dat zou niet logisch zijn

    #18370217

    Hier nog wat info over de (teruggetrokken) firmware. (Ik merk zelf dat nu mijn Samsung S10 icm Android Auto niet meer werken ;-()
    Tevens de links in het artikel naar de Peugeot downloads voor de kaarten die in de regel iets vlotter zijn dan die van Opel..

    https://www.peugeotforums.com/threads/new-firmware-uk-ver-21-08-22-32-18-10-2019.342284

     

    #18370223

    @pkrielen, balen dat je Samsung niet meer werkt ivm Androidauto. Werkt de Bluetooth functie, zodat je handsfree kan bellen, nog wel? Hopelijk komt er binnenkort een andere firmware update uit. Bedankt voor de link, interssant om te lezen wat Peugeot rijders hierover schrijven.

    #18370415

    Ik rij nu anderhalve week in volle tevredenheid rond in mijn nieuwe GLX, maar zag dat de kaarten van versie 10.0.0 waren.

    Inmiddels heb ik een probleemloze update gedaan naar 16.0.0, dus kan weer even vooruit.

     

    Nu nog de firmware.

    #18370419

    Middag,

    Ik heb de navigatiesoftware ook reeds geupgrade naar 16.0.

    hierbij is nu wel de gehele zoekfunctie leeg.

    bijvoorbeeld: Bij het invullen van de stad, hier gaf hij eerst opties aan. Dit is er niet meer. Ook als ik een gehele stad intyp dan krijg ik geen resultaten.

    iemand een idee wat ik verkeerd gedaan kan hebben? Voordat ik dealer bel, dat is de volgende stap.

    Misschien  heeft een van jullie een Quick fix vandaar mijn vraag.

    Bedankt alvast.

    groet,

    marcel

     

    #18370445

    Bij mij zoekfunctie ook leeg na updaten naar versie 16

    Kan je nu ook de vorige versie er weer opzetten ? Deze werkte wel.

     

     

    #18370462

    Hoi Marcel bij mij is de zoekfunctie ook weg maar je kan voorlopig uit de voeten met de spraakherkenning tot het probleem is opgelost ga hem zelf binnenkort opnieuw downloaden en dan met winzip uitpakken en weer opnieuw installeren

    Volgens opel helpdesk is dat de oplossing opnieuw downloaden en installeren maar denk dat ik even weekje wacht en het dan weer probeer

    Jij al aan dealer gevraagd?

    #18370464

    Avond Marco,

    Dank voor de feedback.

    ik heb vandaag de dealer gebeld, maar daar werd ik niets wijzer van. Volgens de persoon aan de lijn konden alleen zij updates uitvoeren….zucht. Uitgelegd via MyOpel app. Al met al moest ik maar langskomen.

    Ga eerst via WinZip maar eens uitpakken, nu met WinRar gedaan. Idd ook ik pas in het weekend kost toch bijna een uur voor deze ingeladen is.

    dat van de spraakbediening was me er niet van bewust dat dit kon.

    weer wat geleerd

    groet

    #18370561

    Zojuist de laatste versie 16.0.0 erop gezet, alles werkt naar behoren zo te zien :happy02:

    Opel Grandland X Innovation 1.2T 130PK Nov2019

    #18370566

    Hoi paulz mag ik vragen met welk programma je hem uitgepakt hebt.

    Neem aan dat je hem van peugeot site hebt gedownload

    Alvast bedankt

     

     

    #18370825

    Even een update over de verdwenen zoekfunctie

    Gisteren naar dealer geweest deze verwachtte dat het de firmware zou zijn deze was van 2017

    Na installatie van de meest recente nog steeds geen zoekfunctie.

    Gaan een ticket aanmaken bij opel

    Maar thuis weer even v16 gedownload en geïnstalleerd en ja hoor alles werkt

    :yahoo:

    #18370829

    Is er nog een groot verschil of werkt android auto nog steeds beter?

    Ik update het systeem eigenlijk nooit omdat ik het makkelijker vind om even het kabeltje aan te sluiten als ik navigatie nodig heb. Maar als flitspalen zichtbaar zijn geworden zou ik hem wel updaten. Heb nu TomTom flitser op mijn telefoon staan voor de meldingen.

    #18370830

    Hoi Ronald

    Zou hem niet updaten als het niet nodig is

    Heb nog niet heel goed gezocht maar op het oog is er niets echt veel anders

    #18370891

    Het installeren van de kaart-updates gaat niet meer bij mij. De vorige keer heb ik de Q2-update geïnstalleerd in mijn Grandland X (2019) en dat verliep foutloos. Nu heb ik hetzelfde willen doen met de Q3-update en met de V16-update van de Peugeot-site, maar dit wilt niet lukken. De infotainment herkent mijn USB, ik kan het zelfs selecteren om de update uit te voeren, maar daarna stopt het en krijg ik de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden, bij beide versies is dit het geval. Is er iets wat ik over het hoofd heb gezien?

    #18370928

    Domme vraag misschien maar hoe kan ik zien welke versie maps er in de auto zit?

    Ik heb nog nooit een update gedraaid (auto van 5-2019) dus waarschijnlijk nog een oude versie.

     

    #18370929
    #18370935

    Hoi edgar zal het morgen even nakijken maar dacht set dan systeeminformatie en dan heb je een tabje modules raadplegen daar staat welke kaart er op staat en welke softwareversie laat het nog wel even weten

     

    #18371356

    Hoi NedCar even een uitleg

    Set dan links opties dan systeemparam.en dan rechtsonder systeeminfo volgende blad tikken op raadplegen daar staat softwareversie en kaartversie

    #18371357

    sorry edgar telefoon maakt er NedCar van :help:

    #18371397

    Goedemorgen allen,

    gisteren mijn GLX opgehaald. prachtige auto, niks mis mee. Echter: het 8″ touchscreen vertoont aan de onderkant een heldere vlek in de vorm van een boog. Zie foto. Zijn er meer die dit hebben of is dit gewoon forse “bleeding” ?20200109_075728089_iOS

    #18371411

    [quote quote=18371357]sorry edgar telefoon maakt er NedCar van :help:[/quote]

    Ach.. Is geen belediging toch?  NedCar is best iets waar we trots op kunnen zijn in Nederland.  (Hoop ik ook ooit nog eens te mogen bereiken :yahoo: )

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 872)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.