Muffe lucht ???

Forumindex Forums Modellen Astra Muffe lucht ???

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Hallo allemaal

effe een vraag,tbv airco

Nou heb laatst mijn airco laten doen,werd niet meer koud. Wat bleek condensor naar de kloten ( waarschijnlijk min of meer eigen schuld te lomp over heuvel ). heleboel kwa ophangpunten uit ze voegen, moet zeggen heeft ie netjes herstelt allemaal !!!! stond er met me neus bovenop.

Maar uiteindelijk nieuwe condensor,afgevuld,nieuw droogfilter,afwaterings ventiel doorgespoeld,zat verstopt.

Tegewoordig Zuid-pool koud in de auto,athans toen we het nog nodig aantal weken geleden.

Maar toen vanwege tijd niet de verdamper schoongemaakt ( nog nooit gedaan door mij ) heb de auto toch alweer 5 jaar

Maar is al een tijdje een aan de gang, BV als ik me auto start komt er altijd in het begin een behoorlijke muffe geur uit me ventilator rooster ,( dan heb ik me airco niet AAN!!! ) als ik dan 5 a 10 min heb gereden is het ook weer weg.

maar heb er alleen last als ik begin met rijden ???? zal dat dan utieindelijk toch te maken hebben met vieze verdamper ???? ( filter achter daschboard kastje heb ik ongv 1,5 geleden vervangen)

Ga binnenkort terug want weet dat me verdamper nog schoongemaakt moet worden,athans wil ik zelf.

Maar mis zeggen de mensen hier op het forum,dat is waarschijnlijk contine je vieze geur bij het starten.

Mvg mik83

Er zullen inderdaad waarschijnlijk beestjes op je verdamper zijn gaan wonen die je liever niet wilt hebben.
    Airco verdamper schoon laten maken en bij gebruik kun je het beste 5 minuten voor dat je ergens aan komt de airco al af zetten: de rijwind zorgt er dan voor dat de verdamper mooi droog wordt waardoor de beestjes het minder naar hun zin hebben :D

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.