-offtopic
Heb niet zo heel lang geleden een test gezien waarbij ze een blok uit een Focus ST zes weken lang volgas hielden. Blok stond in een grote kamer met een aantal ventilatoren, maar heel de uitlaatlijn was na roodgloeiend, maar ook het hele blok en cilinderkop aan uitlaatzijde gloeide.
Na 6 weken draaide het blokje overigens nog steeds prima :P
Als ik ooit (ofja ooit :angel ) hard rij, en daarna weer rustig of stoplicht, stijgt hij naar de 90/93 ongveer en slaat me koelvin aan en zakt hij vrij snel weer naar de 83.
Moet ik me zorgen gaan maken met de temperatuur dat ik nu heb? Zo te zien aan de antwoorden die hier gepost zijn, heb ik de hoogste temperatuur.
Wanneer slaat je koelvin aan? heb de mijne vanmiddag getest en die slaat aan bij ongeveer 113 graden. Denk dat het inderdaad wel mee valt kwa temperatuur 98/99 graden.
Ik heb eigenlijk nooit gemerkt dat de koelvin gedraaid heeft. Hij blijft altijd op 99 graden. Zal binnenkort eens testen, mijn dealer zij dat de koelvin bij 104 graden aanslaat.
Yep een 2,0 liter.
En dat dat zo heet wordt ja vind je dat gek als ze extra benzine inspuiten en zoveel vermogen eruit halen zou jij het ook warm krijgen denk ik hihih….
Heb het vandaag getest wanneer me koelvin ging aanslaan. Als hij de 108 graden bereikt heeft, begint hij te draaien. Daarna zakt die snel naar 99 graden.
Als ik me airco aan heb blijft de vin continu te draaien. Dan zakt die zelfs naar 95 graden.
Auteur
Berichten
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)