"motorswapje"

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 54)
  • Auteur

Dus je hebt nu maar helemaal geen kachelbediening meer of hoe ga je het oplossen? Staat hem lang niet gek dat mat zwarte en de nieuwe tankdop ziet er vet uit :thumb Komt de kentekenplaat er nog overheen met een scharnier?

weer wat interieur

a,b en c zuil

wat lijm

op beide zijden

omvouwen

dit zijn de ingredienten voor mijn stille momenten

dit zijn de eindresultaten van mijn stille momenten

:mrgreen:

nee,de kentekenplaat wordt op een speciale houder onder de achterbumper geplaatst,moet ik nog bestellen
    http://swiftmotorsports.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1837″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    met filmpje hoe het werkt
    de snelheids regelaar v/d kachel wordt verplaatst naar een andere plek en de stand blijft gefixeerd op de vooruit.de ventilator openingen gaan ook dicht,lichtschakelaars worden
    ook verplaatst.dashboard wordt net als de buitenkant helemaal strak en clean.

zo,stuur weer in elkaar gezet na bekleden,ziet leuk uit al zeg ik het zelf

dit was ooit de middelste ventilator opening met waarschuwingslichtknop,deze knop word nog helemaal rood

zo weer ff wat tijd ,dashboard update

is nog niet vastgezet om alle bedrading om te leggen voor de verlichting en verwarming

zo en morgen richting folien

Heb dit topic net geleze en ik moet zeggen dat dit er STRAK uitziet! :thumb Dit topic volg ik ;)

Grtz Seth

nou da ziet d’r vet uit zo’ :thumb mooi motorswapje……..
    maar ff vraagje, het je die kunstof delen wel eerst nog kunstof primer behandeld?
    anders heb je dikke kans dat de lijm weer los gaat laten ( vooral met de zon erop )
    zeg niet dat het altijd zo is maar mijn ervaring zegt eerst primeren.

keep up the good work’s :thumb

groente johan

het kunststof had ik eerst gespoten,matzwart zoals de auto maar dat vond ik toch niet het ware,dus maar bekleden.
    ik heb bij mijn stoffeerder lijm gehaald die hij zelf ook gebruikt,alles nog maar eens goed ontvet.
    stof en onderdeel beide goed ingesmeerd,wat laten drogen en bekleed en volgens de stoffeerder moest dat voldoende
    zijn zo deed hij het ook.
    dus op hoop van zege.
    morgen is de calibra terug van de folieman.ben benieuwd
    foto’s volgen uiteraard zo snel mogelijk

ahaa, dan zal het zeker wel goed komen, goede onder grond is wel belangrijk.
    helemaal met lijm van een stoffeerder, die doet al wonderen :thumb

ben benieuwd naar de :kewlpics

groeten

Mooi project!
    Alleen die “race sturen” ben ik niet zo’n fan van.
    Maar ieder z’n meug toch? Ook ik ga dit volgen.

het is geen racestuur,dit is een budnick,dit is een showstuur afgeleid van de oude ami sturen

hij is terug

zo weer thuis en gefoliet je ziet het alleen slecht op foto

Wrap je alles zelf met die carbon-folie? Ga ik binnenkort ook eens proberen ;) Heb de mijne gespoten maar door dagelijks gebruik is er al slijtage aan :( Volgens mij gaan de deurgrepen het meest lastige zijn… Heb je daar tips voor?

Grtz Seth

1 woord” wow. helemaal de stijl die ik leuk vind :angel

o god heb ik echt niet zelf gefolied,daar heb ik geen geduld of tijd voor.heb ik bij jean paul van windowtinten.nl laten doen,is een supergast en heel goed in folien en niet duur.
    vind ik dan.

Interessant. :hmmz Wat noem jij niet duur? Ik ben namelijk Rockefeller niet :jerry

motorkap en het hele dak van a tot c stijl en het stukje kofferklep voor 523 euro en centen
    3 jaar garantie

Das idd niet al te veel en het interieur?

interieur doe ik zelf,bekleden alles

mooi! :thumb echt enorm strak gedaan! voor het wrappen zelfs zou ik het geduld niet hebben (voor het opnieuw spuiten ook niet meer :D) ben benieuwd om de foto te zien als ie helemaal af is!

grtz seth

ik zelf ook maar ik heb zo weinig tijd maar ja beter langzaam en goed als vlugge braggel

good things take time (and money) ;)

zo,ff een deurklink update

mooi vlak en strak klinkje,moet alleen nog afgesteld worden om echt strak aan te sluiten
    :mrgreen:

een stukje audio

mijn subje,van deze komen 2 erin

electrostaat met zelfgemaakte houder

tweeters

van deze komen er ook 2 van in,elk 5 kanaals

emphaser 2500D,van deze ook 2

asus pc met touchsreen

voor de subjes

mijn verbouwde deurpanelen

moeten nog bekleed worden met leer

wordt vervolgd

Ziet er goed uit allemaal Keep on :kewlpics .en leuke antec skeleton heb je daar :P

:wors

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.