Motorsteun bouten/moeren calibra 4×4

Forumindex Forums Overige 4×4 Motorsteun bouten/moeren calibra 4×4

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Geachte 4×4 liefhebbers,

Ik heb deze topic ook in het onderdelen gezocht topic geplaatst, maar misschien dat ik via deze topic sneller geholpen wordt:

Wie kan me helpen aan de bouten waarmee de versnellingsbak (F20 4×4) van foto 1 bevestigd zit aan de motorsteun van foto 2. Tevens ben ik opzoek naar de moeren waarmee de motorsteun van foto 2 weer vastzit aan het frame.

Ben eigenlijk opzoek naar alle bouten waarmee de 4×4 verdeelbak vast zit aan de versnellingsbak en motor. Wie o wie kan me hiermee helpen?

Vriendelijke groeten,

Steve

Foto 1:

Foto 2:

gewoon bij de dealer bestellen.

groeten.

En anders een lang eind schroefdraad halen, op maat afzagen, moer aan 1 eind lassen en je hebt ook bouten. Dealer heeft steeds minder verkrijgbaar dus dan zul je moeten gaan improviseren.

origineel gepost door kadett4x4
    gewoon bij de dealer bestellen.

groeten.

die 3 bouten kon ik niet meer bij de dealer bestellen, hadden ze niet meer en (naar hun zeggen) ook niet in duitsland :(..

Heb geen middelen om te lassen dus zelf bouten maken gaat niet op..Maar ipv zelf maken/lassen kan ik dus ook gewoon standaard bouten gebruiken? wat voor lengte bout moet ik ongeveer hebben?

Gegroet

die kun je gewoon van een andere bout maken, zoek er een die erin past(dacht m10), en maak ze 3 tot 4cm lang.
    of iets langer, mocht je meer kwijt kunnen.
    zo heb ik het ook gemaakt.

groeten.

Top! bedankt voor de tip(s) :thumbup

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.