motormanagement lampje brandt bij koude motor z1.9dt

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum motormanagement lampje brandt bij koude motor z1.9dt

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

hallo allemaal

heb een zafira b z1.9dtl 100 pk sinds 3 a 4 weken , deze vraag stel ik hier omdat het vectra gedeelte meest actief is en dat er veel ervaren mensen zijn die een vectra hebben met deze motoren .

elke dag heb ik bij een koude motor dat het motormanagement lampje brandt , maar het duurt niet lang circa na geen 1 km gaat hij weer uit , heb geen vermogenverlies of iets dergelijks , rijdt super

maar begin me toch een beetje te vervelen en vraag me af waar het aan kan liggen

graag jullie reacties

uitlezen, kunnen echt zoveel dingen zijn.

idd, ff laten uitlezen. Wellicht een sensor die de waarde niet goed leest bij lage temp.
    Of een vervuilde egr.

Safe driving Jurgen.

Jep… heb ik ook ! heb hem wel 100x uitgelezen maar er staat alleen een dynamo storing in ( de ooit vervangen is voor een niet originele , maar wel betere !! )

Bij mij gaat ie na zo’n 2 kilometer uit en dan komt ie niet meer terug die dag !
    Is een raar iets, maar leg je er maar bij neer!

origineel gepost door speaker
    Jep… heb ik ook ! heb hem wel 100x uitgelezen maar er staat alleen een dynamo storing in ( de ooit vervangen is voor een niet originele , maar wel betere !! )

Bij mij gaat ie na zo’n 2 kilometer uit en dan komt ie niet meer terug die dag !
    Is een raar iets, maar leg je er maar bij neer!

is bij mij ook precies hetzelfe , is het bij jouw ook verholpen of nog niet

neej , je kan er niks aan doen , omdat het niet duidelijk is waar de storing vandaan komt !

heb je het al een lange tijd dan en hoeveel km’s heb je gereden ongeveer zeg maar met deze storing

Ik heb de auto nu bijna , alweer , een jaar !! en 35Dkm verder !

kan zijn dat er 1 of meerdere gloeistiften defect zijn

Hij geeft die fout niet aan! dus lijkt me stug,want die moet je terug kunnen vinden met uitlezen !

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.