motorlampje brand af en toe

Forumindex Forums Modellen Astra motorlampje brand af en toe

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo mensen
    sins kort brand mijn motorlampje af en toe
    soms bij het starten en het wegrijden gaat hij branden
    als ik mijn motor uit doe en weer aan brand hij nog heel even en gaat weer uit
    maar als hij aan gaat zal hij blijven branden tot de motor weer uit is
    nu vind ik het ook vreemd dat de motor er niet anders op gaat lopen en ander geluid maakt
    vraag is nu kun je hem laten uitlezen terwijl het lampje op dat moment ook niet brand of kan dat niet ???
    ik wil hem graag uitlezen maar vraag is dus wanneer zal het lampje dan branden zodat ze het uit kunnen lezen
    of onthoud de computer je fout code en kun je dit ook vinden als het lampje op dat moment niet brand ???

Je computer onthoudt de storingscode, dus je kan ‘m altijd uit (laten) lezen.

normaal onthoud je computer de foutcode en geeft ie em telkens gewoon terug aan
    dus ook al brand het lampje en lees je hem uit zou ie normaal de foutcode moeten weergeven
    maaruh je contact staat op aangezien het motorstoringslampje brand
    maar je dislplay van de kilometerstand werkt niet ??

ff offtopic hoe krijg je je naalden zo mooi rood verlicht dat is gewoon geweldig vet :)

inderdaad deed het lampje niet ( dit is verholpen door goed spul :P )
    ok thanks hij zal het dus onthouden
    ummm had graag willen zeggen dat ik ze zelf had gemaakt maar helaas heb ik dit niet
    ik heb dit overgekocht van iemand hier….

vind hem ook erg dik !

hieronder filmpje
    ps let niet op me muziek :wors

[youtube:5eq9gv3d]http://www.youtube.com/watch?v=sZ6OEL3nEUg[/youtube:5eq9gv3d]

daaaammmmn hoe vet is dit seg :) weet je nog wie het gemaakt heeft dan ? kan ik die persoon een contacteren wil ik ook wel in de mijne bouwen :)
    wou eerste gewoon rode verlichte wijzers maar deze veranderen van kleur naarmate ze omhoog gaan :)

jeps ik weet nog wie het is
    alleen helaas is hij niet snel ( want ik heb namelijk een groene auto )
    en wou graag was blauw is in het groen hij zou dat destijds maken voor mij naar 3 maanden nog niks vernomen
    uiteindelijk zei hij dat ik dit kon overnemen van hem eventueel
    dat heb ik uiteindelijk maar gedaan…
    hij bouwde hem er ook in en sloot hem en deed de kilomter op de juiste stand weer
    pm me even anders

volgens mij is het niet eens veel werk en heel moeilijk
    alleen je moet kunne solderen ( HELAAAS !! dat kan ik dus niet )

quote=”opel-motorsport”]daaaammmmn hoe vet is dit seg :) weet je nog wie het gemaakt heeft dan ? kan ik die persoon een contacteren wil ik ook wel in de mijne bouwen :)
    wou eerste gewoon rode verlichte wijzers maar deze veranderen van kleur naarmate ze omhoog gaan :)[/quote]

[youtube:16tguu3w]http://www.youtube.com/watch?v=33Eq2IpLUs0&feature=channel&list=UL[/youtube:16tguu3w]

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.