Motor Up Xtreme

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Motor Up Xtreme

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 65)
  • Auteur

Voor 45 euro wil ik de proef op de som weleens stellen of het echt werkt. Iemand anders nog ervaring met dit goedje?

Ik geloof anders niet in TellSell meuk, maar na veel commentaar te lezen en videos moet dit spul schijnbaar toch wel werken…

Heb het besteld, dus testresultaten volgen king:

http://www.youtube.com/watch?v=xz5tftUW5qI&feature=related

tjah heb hier nog n chevy 350 staan
    waarvan de krukaslagers beginnen te ratelen
    ben wel n beetje nieuwschierig of dat
    hiermee over zou zijn

van de andere kant:hmmz:hmmz
    heb der weinig vertrouwen in
    dus kan ik die 45 eurie beter bij n revisie set doen:hmmz:hmmz

Prachtige reklame MIKE!!
    Staan ze zo water tegen de krukas aan te spuiten en dan roepen: OOOOOOOH hij loopt niet vast! Nee omdat
    je hem staat te koelen met je tuinslang muts… :D
    Die geluiden kunnen van alles zijn natuurlijk. Dat zegt echt helemaal nul.
    En int eerste filmpje kan er van alles met die gewichtjes zijn.. Daarbij komt er nog olie uit druipen als ie stilstaat dus er is wel smering!

Ik geloof niks!! :P
    Succes met het proberen! ik wil de resultaten wel horen! Of zien!
    Misschien kan je 2 onduidelijke filmpjes maken waarin we het verschil van voor en na kunnen horen :P :D:D:D:D

Haha. Geen idee lol, als je het niet probeert weet je het ook niet. Spull zou goed zijn voor 80,000 km, en blijft zitten als je olie ververst. :jerry

FLAUWEKUL!!
    Net als de CYCLONE en de rest van die prul, je reinste oplichting.
    Maar………..er zijn er altijd weer van die gasten die daar intrappen en bestellen.
    Nun ja…………elk jaar en elk jaar maar weer komen er mensen bij op planeet aarde.
    En dat zijn allemaal nieuwe kansen voor den oplichter, en zo blijft het in stand.
    :jerry:jerry

Ken je deze noggggggggggggggggggggggg??????????????????????
    SLICK50?????
    :jerry:jerry

ik kan je 1 ding vertellen wat wel werkt… TSL.

origineel gepost door jethro
    FLAUWEKUL!!

Hoho! Eerst testen die zooi.

wij hebben tsl getest met een zelfde soort draaibankje. eerst met normale olie en gewichtjes hangen, na X aantal sloeg t vast.
    toen het bakje vervangen voor pure tsl, en niet vast te krijgen, zelfs extra bandenloodjes gepakt en het hele zaakie volgehangen, hij bleef gesmeerd zonder vast te lopen.

Dus jullie oordeel is ook, de mensen die hier reageren, zijn gekocht?

http://www.motorup.nl/?modules_nr=101&knop=101_01_4

origineel gepost door mayhem
    wij hebben tsl getest met een zelfde soort draaibankje. eerst met normale olie en gewichtjes hangen, na X aantal sloeg t vast.
    toen het bakje vervangen voor pure tsl, en niet vast te krijgen, zelfs extra bandenloodjes gepakt en het hele zaakie volgehangen, hij bleef gesmeerd zonder vast te lopen.

tsl :cool: ?

ik ben er al uit
    ga een andere motor in de chevy bouwen:thumbup

als t al iets werkt is het n lap middel
    dus die 45 houd ik maar in de pocket:thumbup;)

Ik ga niet dood aan 45 euro, dus ik ga het proberen :P
    Heb een goed rot lopende zitmaaier hier, eens erin gieten dat spul :vertag

Ik ga het trouwens ook in de Cali gooien, want Co is te hoog, en dat spul schijnt het omlaag te brengen ook nog :cool: . Rijd er bijna nooit mee, dus Co is dan niet zo lekker bij APK :P

met 45 minder kan ik ook nog gerust uit eten gaan;)
    maar omgerekend
    is het 100 gulden voor n flesje wondermiddel

vind ik wat te gek voor wat het doet als het al maximaal
    werkt
    en daar heb ik zwaar m,n twijfels bij:hmmz

maar we zullen wel zien hoe t jou bevalt:thumbup:thumbup

Ik ben ook zeer benieuwd. Ik heb ook getwijfeld of ik zou proberen. We horen graag de reactie.

Ik blijf erbij, de flavour wave turbo rules :wors

origineel gepost door 2e-c14nz
    Ik blijf erbij, de flavour wave turbo rules :wors

NEEEEEEEEE

Mr T roels :jerry

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

Its an AMMAAAAAAZING discovery BOB :sleeping :jerry

http://www.motorup.nl/?mu=3

Hoe verklaar je dit dan? De olie gaat naar de munt beneden in het glas, ipv te dijven op het water

Hm, een maatje van me gaat het morgen testen. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Hoe verklaar je dit dan? De olie gaat naar de munt beneden in het glas, ipv te dijven op het water

Heel simpel, laat ze het nog eens doen, maar dan met een touwtje aan het muntje, eens kijken of het meegaat met het muntje, of alleen simpelweg zwaarder is als water :sleeping

Ik denk dat het misschien handiger is om eventuele problemen aan je motor op te zoeken, ipv zooi erin te gooien en dan hopen dat het goed komt. Wanneer je je wagen gewoon goed onderhoud, heb je dit soort prulletjes niet nodig. :angel

origineel gepost door Hacula

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Heel simpel, laat ze het nog eens doen, maar dan met een touwtje aan het muntje, eens kijken of het meegaat met het muntje, of alleen simpelweg zwaarder is als water :sleeping

Schijnbaar wel, want ze ” claimen ” dat de aantrekkingskracht op metaal zeer groot is. Maar ik ga dit hier thuis zelf idd even testen met een muntje ook omhoog en omlaag.

nah? heb je die meuk al binnen, mike? :P

neem eens een slokje

misschien ga je dan beter presteren

:jerry

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 65)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.