motor start slecht en loopt slecht vectra c 2.2 gts 2002

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum motor start slecht en loopt slecht vectra c 2.2 gts 2002

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur

Update.

Auto terug van de garage en gerepareert.
    Het slangetje van de benzinnepomp in de tank was gescheurt en deels vergaan.
    Bij opel ben je dan weer toe aan weer een nieuwe pomp bij de vakgarage zetten ze er gewoon een nieuw slangetje op.
    Super toch! Alleen het symbool sleutel met auto brand nog dit zou verband houden dat met motorlampje dat kapot is.

Weet iemand van jullie die een ledje (motorlampje) in de daschboardklok kan repareren?

Voor het overige dank ik jullie voor het meedenken aan de oplossingsrichting.
    Dit heeft mij ervan afgebracht om de kabelboom te vervangen en naar een andere garage gebracht om gewooon eens te zoeken.
    Groeten,

Yvor

Wellicht dat ik nog een nieuw topic start voor het repareren van een defect ledje in de klok.

Toppie! :thumbup

SMD solderen voor de Tellerklok, zijn er niet al te veel die dat hier kunnen denk ik, als het al geen Storing in de teller zelf is.

Is de storing wel gereset?? als dat niet het geval is blijft het SVS lampje ook gewoon branden.

Bij de Weg: Dus toch te weinig benzinedruk..

Willem

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.