Mooie VW's

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Mooie VW's

20 berichten aan het bekijken - 401 tot 420 (van in totaal 420)
  • Auteur

@InjectTheVenom wrote:

Het kan aan mij liggen maar kakt een VR6 uit een Golf 3 nou redelijk snel in kwa gevoelsbeleving van de power? Het klinkt wel goed en lekker rauw helemaal als er een RVS uitlaat achter hangt.

Nja wat is je beleving van snel?
    Vr6 is gewoon lui. 180pk uit een 2.8 en 190pk uit een 2.9
    Het loopt leuk, maar indeed, als je dat vermogen elke dag onder je reet heb dan wordt het al snel ‘normaal’.

Al blijft dat geluidje me gewoon trekken :wub
    Beter dan menig V6 of 6lijn geluidje!

Foto van m’n numalige mk3 daily naast de mk1 gts van een maatje van me die we in de winter van 2009/2010:

Is inmiddels alweer een hoop aan veranderd omdat ik even niet verder kan met de manta!
    Leder highline interieur ingebouwd
    Electrisch bediende ramen met comfort-optie etc.
    Setje Morette koplampjes aangeschaft, omdat ik de smoke lampen zat was en iedereen tegenwoordig al een ventofrontje monteerd king:
    En nog een berg meer, maar dat zijn van die kleine goodies & gadgets. uiteraard alles OEM+

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

Vanaf nu geen schijt POLO’S GOLFJES PASSATén
    Alleen hier nog:
    volkswagen corrado
    volkswagen kever
    volkswagen beetle
    volkswagen scirocco “oude model”
    De rest in deze topic is verboden :fy1 :argue

ennnnn bedankt jongeh ! Corrado is nog vercrackter :P haha

ik zou toch echt nog eens een keer een golf 1 cabriotje willen kopen en helemaal perfect opknappen, echt een plan voor de toekomst :thumbup

Paar van mijn ex VWtjes king:

Golf 1 1.6 GTD 1982

Golf 2 1.9 8v GTI

Golf 2 20VT (Audi TT motor, 230 pk)

3x top :thumb

Alles ook zelf zo gebouwd?
    Vooral de 20vT is gaaf.. Veel werk gehad hiermee of is het redelijk plug en play?
    Zit namelijk een kansje in dat ik zoiets in de mk3 van een kameraad moet takelen. Heb alleen nog geen ervaring met deze motoren ;)

@FabianGT
    bekende auto’s ,shine hoor :thumb

Mooie en bekende vw’s Fabian :D

Thnx, bekende namen van ‘vroegah’ :thumb

@Emiel-Manta wrote:

3x top :thumb

Alles ook zelf zo gebouwd?
    Vooral de 20vT is gaaf.. Veel werk gehad hiermee of is het redelijk plug en play?
    Zit namelijk een kansje in dat ik zoiets in de mk3 van een kameraad moet takelen. Heb alleen nog geen ervaring met deze motoren ;)

Auto’s heb ik motorisch in grote lijnen zo gekocht kwa uiterlijk waren ze alle 3 compleet anders bij aanschaf, met name de Golf 1 was een lelijk ding dat ik m kocht.
    Motorische veranderingen hebben zich beperkt tot onderhoud, en kleine upgrades.

Uit ervaring weet ik dat er bij een 20vt ombouw nog wel wat komt kijken, het zijn vaak de details die het meeste tijd kosten.
    Inbouw opzich is redelijk plug and play, wat dat betreft is het soms net Lego® dat Volkswagen :angel
    Het scheelt al een hoop als je hem op orgineel motormanagement draaiende krijgt (dus inlcusief orginele sleutel etc.

zie je idd vaker dat het dashboard en dergelijke meegaat in een vw.. zoals de bekende golf 2 met r32motor 4 motion en DSG ( met schakelflippers )

stond btw een complete golf2 20vt ombouw op marktplaats.. incl ander motormanagement

set die ik in moet bouwen komt in een mk3.
    Dus verbouwen naar TT of mkIV dash is dan nog wel te doen.

Had er laatst al een topic over geopend omdat er relatief weinig over te vinden was @ vw-forum.. maar helaas tot op heden nog geen reacties gehad!

Je kan het beste even naar Volksforum toe gaan, hier zitten wat meer techneuten en staan ook een aantal build topics van 20vt ombouw. :thumb

Mijn ex GTI

Paar pics van mijn VW project die ik nu nog steeds heb :thumb

@ kilat , dat blijft een dikke 3 :wub

missing mine :cry

zoals ik hem kocht

en een tijdje later

en mijn projectje

:wub

je mk1 mag er ook wezen :thumb

thnx :D , moet nog een andere blokje in enz maar eerst ff dikke velgen zien te vinden

zaterdag mijn golfje 2 ophalen,
    komt terug van een motor wissel, ligt nu een 1.9 van een golfje 3 in :thumb

TDI neem ik aan? :D

heb er zelf gister ook weer 1 opgehaald

een Golf 4 cabrio highline van 1998

Dit is mijn golf 1 cabrio

20 berichten aan het bekijken - 401 tot 420 (van in totaal 420)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.