Mooie foto's TR

Forumindex Forums Modellen Corsa Mooie foto's TR

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 166)
  • Auteur
    Berichten
  • #17382553

    origineel gepost door corsawubbe
    ik ben ook sinds kort eigenaar van een corsa, maar wat is een TR??? ik heb een 4-deurs sedan. is dat dan ook een tr??

    4 deurs sedan heet gewoon corsa sedan volgens mij .

    de tr heeft maar 2 deuren , zo is het mij ooit verteld ;)

    #17382554

    Een TR is een 2drs. sedan gebouwd tot mei ’85. Daarna heette hij gewoon sedan net als de 4drs.

    #17382555

    he

    weet iemand of de achterbank van een tr het zelfde bevestigt zit als een 5 deurs sedan.

    grt sylvester

    #17382556

    na wat spuitwerk aan bumpers en grill enz. staat mijn TR er ondertussen zo bij :

    #17382557

    Ziet er goed uit…!

    nou nog wat lager, en hij is af :)

    #17382558

    origineel gepost door custom
    Ziet er goed uit…!

    nou nog wat lager, en hij is af :)

    ja idd , maar ja helaas is niet iedereen hier mee eens , want gister ontdekten we een grote kras vanaf de spiegel tot het achterscherm over de auto en een kras in de lak tot op het ijzer van 2 cm lang :cry

    en na een nadere inspectie heb ik ontdekt dat ze geprobeerd hebben om de tr open te breken :fy1 het slot zit helemaal los en is beschadigd .

    ik vermoed dat ze of gestoord zijn of dat ze hem niet open kregen en dat ze uit pure frustatie de schroevedraaier maar in de lak hebben gezet :swear:swear

    #17382559

    morgen plaats ik nog even wat meer foto’s van de TR

    onder andere met de GSI ( en foto’s van de schade :cry )

    #17382560

    Mijn oude/in elkaar gereden TR



    #17382561

    origineel gepost door Alfred
    Een TR is een 2drs. sedan gebouwd tot mei ’85. Daarna heette hij gewoon sedan net als de 4drs.

    Mijn 2drs sedan uit ’87 wordt ook gewoon TR genoemd door iedereen ;)

    En natuurlijk een foto van z’n kontje, want daar gaat het immers om bij een TR :wors

    Maarja, het enige probleem met die auto is hetvolgende:
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=90443

    #17382562

    Gemakshalve doen de meeste dat onder ons, net zoals mijn 5drs. nog door de meeste A1 genoemd wordt. ;)

    Maar je TR (:P) ziet er netjes uit, hoor. :thumbup

    #17382563

    origineel gepost door Alfred
    Gemakshalve doen de meeste dat onder ons, net zoals mijn 5drs. nog door de meeste A1 genoemd wordt. ;)

    Maar je TR (:P) ziet er netjes uit, hoor. :thumbup

    Maarja, er zit dan verder ook geen verschil tussen, het enige verschil is dat bij een echte TR het op het kentekenbewijs staat ;)

    Ik kwam toruwens nog een suffe reclame tegen op youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=oeheukS403A&feature=related
    :D

    #17382564

    Zet ‘m maar ’s naast onze TR, kan ik je een aantal verschillen laten zien. :vertag

    #17382565

    origineel gepost door Alfred
    Zet ‘m maar ’s naast onze TR, kan ik je een aantal verschillen laten zien. :vertag

    Vertel… :)

    #17382566

    Allereerst zijn de interieurtjes vernieuwd, dus niet alleen maar beige, rood en groene interieurtjes. De uitvoeringsbenamingen zijn veranderd ipv ‘Staandaard’, Luxus, Berlina en SR is het LS, GL, GLS en GT geworden. De 12 NC, 13 NB, C 13 N zijn er nog bij gekomen. De stootstrips op de zijkant zijn veranderd, ze werden wat kleiner en van een zachter materiaal. Tot mei ’85 had de Corsa extra lijstjes rond de zijramen. Tot de Luxus waren ze grijs en die van de Berlina waren chroom. Ná mei ’85 hadden ze die extra sierlijsten niet meer, maar volledige raamrubbers. Verder is het ruitenwisservloeistofreservoir groter geworden ná mei ’85. De TR had overigens nog een grijze dikke streep op de onderzijde van de kofferdeksel, ná mei ’85 is dat verdwenen. En de 5drs. hatch en de 4drs. sedan zijn er ook nog bij gekomen als carrosserievariant. Meende zelfs dat het ruitenwissermechanisme ook nog anders werd.

    Hoop dat ’t zo een beetje duidelijk is wat de verschillen zijn. :P

    #17382567

    Grappig dat de meeste “TR’s” die ik ben tegengekomen een 13NB motor erin hadden, waren dus allemaal nepperts :P

    Met die extra lijstjes rond de zijramen, bedoel je daarmee zegmaar dat hoekje van achter, dat bij Spijkcity wel is “ingekleurd” en bij mij wit is? Ik vond dat altijd al een beetje vreemd, zo lijkt het net alsof ze daar een stukje zijn vergeten weg te slijpen en er maar een rond afgewerkt raam hebben ingezet ;)

    #17382568

    kwam ook nog twee fotootjes tegen in mijn collectie, van deze überdikke tr, die ik al eerder zag hierboven!

    gr jeroen

    #17382569

    Die Corsa is echt vet ja :afro

    Die bovenste foto is ook erg cool gemaakt :)

    #17382570

    Nóg een verschil. :P Lichtschakelaar is anders. De afstand tussen de nul stand, stadslicht en dimlicht zit vanaf mei ’85 dichter bij elkaar. Daarvoor was de afstand beduidend groter. :vertag

    #17382571

    origineel gepost door TedMechanic
    Grappig dat de meeste “TR’s” die ik ben tegengekomen een 13NB motor erin hadden, waren dus allemaal nepperts :P

    Met die extra lijstjes rond de zijramen, bedoel je daarmee zegmaar dat hoekje van achter, dat bij Spijkcity wel is “ingekleurd” en bij mij wit is? Ik vond dat altijd al een beetje vreemd, zo lijkt het net alsof ze daar een stukje zijn vergeten weg te slijpen en er maar een rond afgewerkt raam hebben ingezet ;)

    Tot mei ’85 lag er iig nog geen 13 NB in de A-Corsa. Maar die lijsten bedoel ik niet. Bedoel echt de raamrubbers rondom de ramen zelf. Bij Spijk is dat gewoon achteraf zwart gemaakt. :vertag

    #17382572

    De TR van familie van mij.

    #17382573

    Prachtige TR! :o:wors En die wielen ook… :wub

    #17382574

    Mooie corsa hoor die TR,

    maar die kadett is ook vett:o

    #17382575

    origineel gepost door noogy2000

    kwam ook nog twee fotootjes tegen in mijn collectie, van deze überdikke tr, die ik al eerder zag hierboven!

    gr jeroen

    deze TR stond vorig jaar naast op ons op automaxx summer , heb nog een tijdje met de eigenaar staan praten over verlagen e.d .

    die van mij was 35 mm verlaagd en die van hem 15

    cm wel te verstaan :P

    hij baalde best van de belgische regelgeving aangezien er nog een 1.0 in lag bij hem en dat een motorswap in nederland zo te realiseren valt zonder al teveel problemen

    #17382576

    surfing @ the TR :P

    #17382577

    :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 166)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.