montage pfeba / irmscher side skirts op astra f station?

Forumindex Forums Modellen Astra montage pfeba / irmscher side skirts op astra f station?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

zoals de titel zegt..

ik heb van de week een setje pfeba site skirts gekocht voor mn station..
    dit is nagenoeg dezelfde siteskirts als die van de irmscher line

ik heb alles erbij, klemmetjes en schroeven.. maar dat is juist het punt!! een astra roest al onder je kont vandaan en als je dan schroeven door je dorpels heen gaat jagen ga je dat proces alleen maar helpen..

misschien te doen met sterke kit ofzo??

wie weet raad.. schroeven doe ik liever niet..!!

Ruitenkit! Niet over de hele lengte maar met tussen poses, zodat je ze er later zonder al te veel problemen weer af kunt halen;).

okee.. en daar kan ik ook de klemmetjes mee vast zetten??? zodat de skirt erop geklemt kan worden??

en blijft dit fatsoenlijk zitten..(ook bij 160?? harder gaat ie nie:P)

polymax.

zijn er trouwens schroefsets voor een f? omdat jouwne zo laag staat :hmmz

+1 voor de polymax

@robert
    , ja er zijn ook schroefsets voor de f
    je moet dan wel de veerpoot aanpassen als ik het goed heb

@lambo452 wrote:

okee.. en daar kan ik ook de klemmetjes mee vast zetten??? zodat de skirt erop geklemt kan worden??

en blijft dit fatsoenlijk zitten..(ook bij 160?? harder gaat ie nie:P)

Je bedoeld de klemmetjes op de dorpel kitten daarna pas de skirt eropzetten? denk dat dat niet werk.

+poly :thumbup

@ robert. ja er zijn schroefsets voor een f.. alleen voor zover ik weet niet voor een station achter..
    mijne heeft achter -4cm veren van een corsa b
    en je moet idd de veerpoot aanpassen voor schroefset.. maar ik heb voor een 4cm verlagings veertjes.. en achter ligt ie op zn stootblokken met die corsa veren..

en ja k bedoelde de klemmetjes erop kitten en daarna de skirt erop..

maar is polymax sterk genoeg om een skirt te kitten?? want wil ze eigenlijk heel graag erop prutsen maar wil het wel netjes hebben natuurlijk.. en niet dat ze naa een half jaar half eronder hangen of iets!!!

Ik weet niet hoe groot de klemmen zijn , maar ik ben bang dat je deze niet netjes op een lijn krijgt gekit met gevolg dat je skirt niet goed aansluit

Polymax is zeker sterk genoeg, nog belangrijker is dat de kit goed hecht, dus goed ontvetten!!

Mijn gsi sideskirts hangen er al weer bijna een jaar aan (zonder de klemmetjes)
    en muurvast en strak tegen de carosserie king:

Nice, idd ook wel handig om deze goed vast te zetten zie foto:)

Thank you! Ben ook erg trots op mn f-je king:

thnx voor de reacties.. dan ga ik ze maar eens in kleur fixxen en dan aan de haal met polymax.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.