Mogelijk?:versterker op standaard radio?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Mogelijk?:versterker op standaard radio?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

beste forum leden,

ik heb zelf een vectra gts uit 2007 in mijn bezit maar ik heb een vraag

ik wil andere speakers en een versterker met een kleine subwoofer inbouwen maar is dit mogelijk op de standaard radio?
    qua aansluitingen en ingangen? of zou der een ander soort radio in moeten,?

ik hoop dat 1 van jullie hier iets op weet :angel

bij voorbaat dank

als je tulp aansluiting heb moet het wel lukken denk ik

Standaard radio van Opel zit geloof ik geen RCA out op.

Dus je zal moeten zoeken naar een “high level to low level converter” of een versterker met dit ingebouwd. En met het vermogen wat je zoekt voor je subwoofer.

Je kan ook waarschijnlijk een subwoofer kopen die “active” is. En die je dan direct op de rear-speakers kan aankoppelen :)

er zijn electronica bedrijfjes die gewoon tulpstekkers op je standaard radio kunnen zetten.

Speaker heeft dat bv ook gedaan bij zn CD70

Jep.
    Als je alles origineel wilt houden , dan neem je een high/low-converter. Die sluit je aan op de gewenste uitgang achter op je radio en van daaruit kan je verder naar je versterker!

Zekers :thumbup ,had ik ook in mijn Vectra C en krijg ik as maandag ook weer op de CD 70 in mijn ASTRA H,ik zeg KNALLUH :wors

ahaa okeee bedankt tot zo ver ik ben zelf niet zo heel handig in dat soort dingen maar doe het samen met een vriend die daar zeer goed in is en ik kon voor een leuk prijsje een jbl 600 watt versterker met jbl gt5 1204 BR en die is 1100 watt maar is het verstandig om ook de speakers aan te passen?

Die sub heb ik er ook inzitten. In combi met een JBL GTo 775.6 versterker die ook meteen je andere luidsprekers kan aansturen. Is dan wel aan te raden dat je bijv. een compo-setje er in zet, anders zal je geheid je originele speakers op blazen.

Ps. mijn setje is per nu te koop , omdat ik gewoon veel te bang ben dat die sub een keertje gaat beschadigen met de hond die achterin zit en al de rommel die achterin ligt. Verder is het gewoon een super setje !! Een heerlijke dreun geeft de 1204 BR sub !!

okee dat is mooi dan ga ik ook die versterker halen van jbl en wat voor setje speackers heb je er nu in zitten?
    ik neem aan dat er 4 zijn?:P

Ik heb 2 composetjes van MTX er inzitten. 1 setje bestaat uit 2x 16cm grote speakers , 2 tweeters en 2 scheidingsfilters. 65Watt RMS !

okee top dankje wel ik ga der metheen naar opzoek! :thumb

de versterker is helaas niet meer te vinden voor hoeveel verkoop je set= :wub

@jor-insignia wrote:

de versterker is helaas niet meer te vinden voor hoeveel verkoop je set= :wub

http://link.marktplaats.nl/498601879″ onclick=”window.open(this.href);return false;

gaat dat versterkertje ook los weg?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.