Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Mogelijke opvolger VEC: Insignia!
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2012 om 20:36 #17245099
“Helaas” ben ik nog niet een vervanging toe, maar de Insignia wordt zowaar redelijk betaalbaar:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mapil3hyhoym
Dus als er een dieselrijdende Vectra-eigenaar is die vervanging zoekt…
Ik vind het persoonlijk een wel erg lage prijs voor een 2009 Insignia met 50.000 km. op de kop :hmmz
Hoe denken jullie hierover?Mzzl!
STiGGEL9 januari 2012 om 21:09 #17970980Al 3jaar oud wat gaat de tijd toch snel.
Wat kost die eigenlijk nieuw?
9 januari 2012 om 21:11 #17970981Dat is wel een onwarschijnlijke lage prijs, zal vast en zeker niet in de haak zijn denk ik.
Ik heb wel gehoord dat je een Insignia Diesel al voor dik onder de 20 millie kunt kopen, en dan ook nog met lage KM standen. Grote dikke diesels zijn tegenwoordig niet meer zo erg geliefd helaas. Ik heb na de vakantie geprobeerd om mijn Vectra GTS 1.9CDTI uit 2005 met 150.000 op de klok aan de man te brengen maar dat is me niet gelukt, ook niet toen ik de vraagprijs heb laten zakken tot €7250,= :shock:
Heb hem uiteindelijk maar verruild met een Seat Leon van 2006. Dus groot en dan ook nog diesel, nahh dat gat niet echt meer in de verkoop..
11 januari 2012 om 20:46 #17970982das een bijzonder mooie prijs ja!
jammer dat het geen benzine is dan had ik wel interesse gehad
11 januari 2012 om 20:51 #17970983Ik en mijn vrouw weten exact welke insignia (getunde witte station turbo, en dan niet de 1600 :angel ) de vervanger wordt voor de gts, maar we hebben het nog even niet. Maar het is geen straf om in de gts te rijden :D We redden het nog wel een paar jaar , en ik heb de kadett en dat is altijd het leukst, ongeacht welke gezinsauto er voor de deur staat :jerry
11 januari 2012 om 22:25 #17970984Persoonlijk vind ik de Vectra mooier.
Ik vind de overgang naar de Insignia geen grote verbetering.12 januari 2012 om 05:00 #17970985De insignia is te klein.
Ik had en Astra F SW, en ik ben naar de Vec C overgestapt omdat dat het enige was met ongeveer de zelfde kofferruimte.
Nu is de Insignia ook al zon klein keutelebakje geworden.
12 januari 2012 om 15:28 #17970986@yzf1kr wrote:
De insignia is te klein.
Ik had en Astra F SW, en ik ben naar de Vec C overgestapt omdat dat het enige was met ongeveer de zelfde kofferruimte.
Naast de binnenruimte die idd veel kleiner is moet ik ook nog steeds heel erg wennen aan die veerboot achterklep met daarin die lullige nissan micra lampjes :puke
Maar zou zeker gaan voor een dikke 2.0T 4X4 niet in het wit maar in het rood. :agent
Safe driving Jurgen12 januari 2012 om 21:27 #17970987@jraaf wrote:
@yzf1kr wrote:
De insignia is te klein.
Naast de binnenruimte die idd veel kleiner is moet ik ook nog steeds heel erg wennen aan die veerboot achterklep met daarin die lullige nissan micra lampjes :puke
Maar zou zeker gaan voor een dikke 2.0T 4X4 niet in het wit maar in het rood. :agent
Safe driving JurgenIk ben juist wél fan van de Insignia. Mocht mijn Signum aan vervanging toe zijn (hopelijk voorlopig nog niet overigens) dan overweeg ik serieus een Insignia. Uiteraard dan wel een tourer (station) en met een diesel in het vooronder. Ik rijd namelijk gemiddeld 40.000 km. per jaar met mijn privé auto en vind rij-comfort en een ruime auto belangrijk. Hoeft geen slagschipformaat te zijn als de Vec. C station, al is dat een prima auto!
Het begint me nu overigens serieus te duizelen :shock: qua vraagprijzen: Ik heb namelijk ook even overwogen om mijn Signum (2006, 260.000 km.) in te ruilen voor een jonger exemplaar met minder km’s. De Signum bevalt me namelijk ook super (erg comfortabele rijdersauto :thumbup ) echter ik schrok erg toen ik een kijkje ging nemen bij en dealer in Almelo:
http://www.opel-kamp.nl/index.php?menu=occasions&page=occ_almelo (wel zelf ff Merk “Opel” en model “Signum” invoeren om de betreffende Signum te aanschouwen).
Dit staat toch niet in verhouding tot de eerder genoemde Insignia :wtf
Goedkoopste optie blijft dus nog een rijdje blijven toeren in mijn huidige Signum :vertagSTiGGEL
13 januari 2012 om 09:25 #17970988Ik denk dat er een typefoutje gemaakt is, en dat die 2 een 1 moet zijn.
Want die prijs is belachelijk.13 januari 2012 om 09:29 #17970989Rij nu een half jaar de Insignia ST en bij de aanschaf ervan wist ik al direct dat ik nooit meer zoveel binnenruimte zou krijgen als bij mijn Vec C Station. Trouwens, bij geen enkele nieuwe auto zou dat zo zijn. Alle nieuwe modellen vandaag de dag krijgen rondere vormen. De C is en blijft een hoekige auto waar je echt giga veel bagage in kunt stouwen.
De Insignia daarentegen is natuurlijk echt een auto van deze tijd. Veel mooie ronde en vloeiende lijnen die deze auto verdient. Moet zeggen dat het echt geen straf is in deze wagen rond te tuffen. En voor wbt die Micra achterlichtjes. Tsja, ieder zijn eigen mening natuurlijk. Wel handig dat je deze lichten kunt activeren in het donker waarbij je dan ook echt goed gezien wordt.
Denk dat ik mijn I nog wel een tijdje met veel plezier blijf rijden!!!!!
Greetz Roel met een I
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.