moet ik alsnog auto laten resetten!!! voor de zekerheid ???

Forumindex Forums Modellen Astra moet ik alsnog auto laten resetten!!! voor de zekerheid ???

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

hallo allemaal

ik had de afgelopen weken veel neergezet over mijn probleem met de edu/ecu ( kan je nog terug lezen op pag1 of pag2 ondertussen )

ik heb dus uiteindelijk zaterdag de edu/ecu der onder gelegt,auto rijd weer goed.

Maar moet ik hem nou alsnog laten uitlezen bij de opel-dealer ??

want af en toe gaat nog mm branden,want is niet meer gereset na de nieuwe computer,dus de fout is dan nog opgeslagen .

en kan de opel-dealer ook zien als ze hem dan toch gaan resetten,of de verhoudingen goed zijn kwa brandstof inspuiting,omdat er nu een gereviseerde edu,ecu opzit ???

kunnen ze dan bij de dealer ( wel opel ) alles op de goeie verhoudingen progameren ??

lijkt me standaard software namelijk

gr mik 83

ja je kan hem laten uitlezen bij de vob kunnen ze inderdaad gelijk de parameters na lopen kan nooit geen kwaad zekerheid voor alles gezien de problemen die je allemaal hebt gehad.
    en zoals ik al eerder een keer poste je weet nog niet waardoor de edu is door gebrandt.

zou m idd ff laten uitlezen (heb je u2u gelezen)

er moeten namelijk wat configuraties worden aangepast maar dat had makkelijker geweest als ze die configuraties eerst uit het oude stuurapparaat hadden gehaald.
    Nu kan het ook wel hoor maar wat lastiger

Ik vind het fijn voor je dat alles (bijna) weer functioneert !!!

Groet, Rik

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.