mini update Zafira A 2.2 nieuwe Velgen 17” OPC-line

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) mini update Zafira A 2.2 nieuwe Velgen 17” OPC-line

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur

Hey, hier een mini update van de Zafira, het plan was om echt niets te veranderen aan de auto, maar het begint nu toch te kriebelen :D
    update naar het 2003 model met chrome grille en achterlichten.
    ook gelijk de achterklep ontdaan van merk en typeaanduidingen, en privacy shades voor de ruiten.
    de vorige eigenaar had de stootlijsten al in kleur laten spuiten.
    eerstvolgende is nu een setje andere velgen.
    greetzz.

ziet er goed uit :thumb
    vind het jammer dat die shades er niet zijn voor de signum.

netjes hoor
    heb de shades ook voor me B echt super zijn die

al ideeen voor de velgen?

thanks! shades ben ik ook erg blij mee, en dat voor een fractie van de prijs van prof. blinderen met folie.
    liefst wil ik originele Opel velgen in 17” of evt 18”, dus geen chinese aftermarket zooi.
    Vectra C GTS wielen of Zafira A OPC. zou erg mooi staan denk ik.
    gr. Kim

Hey Silver,

Mooie zafira hoor!!

Die meegespoten stootstrip zijn die allang zo en laat dat niet los of scheuren??
    Lijkt me ook wel wat……

Ik heb zelf een maand geleden opc velgen onder mn zafira gelegd ziet je auto er gelijk weer anders uit:-) maar let wel op de ET waarde als je geen GM velgen neemt.

Gr,
    Marco.

@2.2 16v wrote:

Die meegespoten stootstrip zijn die allang zo en laat dat niet los of scheuren??
    Lijkt me ook wel wat……

Ik weet niet wanneer die stootstrips gespoten zijn, die waren al zo toen ik de Zafira kocht.
    nee het laat niet los en ik zie ook geen scheurtjes.
    ben er wel blij mee want het geeft een veel jonger en frissere look aan de auto.
    Doeii

idd frisse look zeker ook met die 2003 grill, jammer dat ze de handgrepen niet mee hebben genomen :(

Ben je er al uit wat de andere velgen worden :D

@2.2 16v wrote:

Ben je er al uit wat de andere velgen worden :D

die OPC’s van jou zouden er erg mooi onder staan :D :D :D :D

ik ga over een maand of 2, 3 winterbanden op de huidige velgen zetten en in het voorjaar gaan we wel eens kijken voor een mooie set OPC.

Hahaha…….. ja ben er ook erg tevreden mee vind ze wel goed bij een zafira passen die OPC`s

Plaats je te zijner tijd ook nog een foto van het eindresultaat??

zeker weten!

Vraagje? Heb je de privacy shades bij de dealer vandaan en wat kosten ze? Het motorhuis hier in den haag zegt dat ze alleen voor de zafira B bestaan, vreemde zaak.

Hoi steve070,

Ik zie toevallig je vraag en ben maar zo brutaal om even te reageren :D

Even “privacy shades zafira” bij google invoeren 2de hit( http://www.autovoordeelwinkel.nl ) heb je ze voor de zafira a voor 120,95 komen denk ik nog wel verzend kosten bij :(

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes :thumbup

Gr,
    Marco.

@2.2 16v wrote:

Hoi steve070,

Ik zie toevallig je vraag en ben maar zo brutaal om even te reageren :D

Even “privacy shades zafira” bij google invoeren 2de hit( http://www.autovoordeelwinkel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; ) heb je ze voor de zafira a voor 120,95 komen denk ik nog wel verzend kosten bij :(

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes :thumbup

Gr,
    Marco.

Nooit geweten. bedankt voor je snelle reactie marco, ik ga ze bestellen.

Graag gedaan :D

Hoihoi, heb weer eens wat te melden, dit weekend een mooi setje 17” OPC-line velgen gekocht en vanmiddag erop gezet.
    staat niet verkeerd denk ik zo. ;)

greetzz Kim.

Nice :kewlpics

Dankjewel :thumb
    het is gelijk een hele andere auto geworden.

Haha…. Ja heb ik bij de mijne ook nog steeds, als ik er langs loop moet ik altijd weer ff kijken veeeeel stoerder zo :D

Trouwens heb je al winterbanden gehaald dat was je toch ook van plan??

@2.2 16v wrote:

Haha…. Ja heb ik bij de mijne ook nog steeds, als ik er langs loop moet ik altijd weer ff kijken veeeeel stoerder zo :D

Ja dat heb ik nu ook, vooral als ik langs een grote spiegelwinkelruit rijdt, en dan zie je jezelf rijden hahahaha vet gezicht :agent

winterbanden heb ik nog niet, komt er ook niet van denk ik.. twijfel of je die hier in NL wel echt nodig hebt, voor die paar dagen per jaar.

Nou zoiets heb ik ook.
    Ik zal wel negatief zijn vind het wel erg leuk in de markt gezet door de autobranche
    heb ook al verhalen gehoort dat de banden pas echt goed werken bij min 1 en meer. (terwijl ze het over vanaf plus 7 hebben).
    Maar zal over een jaar of wat wel verplicht zijn bij je autoverzekering :swear

Tot die tijd doe ik het gewoon zonder :D

Zit er aan te denken om de OPC-line velgen zwart of donkergrijs te [laten] spuiten, zou dat een beetje staan?

zoek in overige naar photoshops!!!

plaats een goeie foto en sommige kunnen de velge zwart maken zodat je een goed beeld hebt hoe het ongeveer word

Supergeil!

Hey Silver,

Wil je nou je velgen alweer zwart spuiten………… :D hahaha, goed bezig :thumb je hebt ze net.

Of is het al gebeurt?

Ik heb even een vraag zou jij een foto van je auto willen maken en posten waar goed het kleur verschil in je zijruiten is te zien?

Ik heb namelijke een andere zafira gekocht en zit ook aan die privacy shades te denken king:

Gr,
    Marco

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.