mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 512)
  • Auteur
    Berichten
  • #17357140

    Is natuurlijk een kwestie van smaak. De getrag pook doet het prima. Ik vind de halflange pook uit een CIH kadett veel mooier staan. (Ongeveer vorm van de pook van een Manta A en dan verchroomd).

    #17357141

    O voor de klassieke looks! Ik snap het nu ;)

    Maar dat is niet zo heel moeilijk om te bouwen (zie CIH gedeelte) maar dat was ongetwijfeld al bekend.

    #17357142

    gisteravond bij Kobelko geweest en eens lekker bijgepraat. ben zelf een paar foto’s vergeten te plaatsen. de tankbodem en het reserve wiel bak zijn ook aangepakt. de eerste foto’s geven de indruk hoe het eerst was en de 2 laatste foto’s geven de verandering aan

    nu zijn er 2 bijna gelijke bodems voor ???????

    Chris

    #17357143

    Twee tanken, je vond de standaard wel wat klein, de beugel kan zo vast.

    Henk

    #17357144

    wel lagge, aan elke kant van de auto een tankdop:P

    #17357145

    Origineel gepost door veldhuizen
    wel lagge, aan elke kant van de auto een tankdop:P

    de tankopening blijft aan de rechterkant zitten :hmmz, het wordt wel :P als ik moet gaan tanken, deze is nu vergroot naar ruim 75 liter en daar kom je wel iets verder mee als de huidige 38 / 39 liter.

    Chris

    #17357146

    vandaag effe tijd gehad om het reservewiel bevestigings steun te maken, deze komt op een andere plaats omdat op de eigenlijke plek nu een benzinetank komt.

    #17357147

    mooi werk :thumbup

    #17357148

    vannavond was het zover, de kiemen in de kantelbok. eerst een paar inpressie foto’s voordat het echte werk kan beginnen.

    zelfs de chassis balken aan weers zijde bij de veerhouders boven zijn totaal krokant.

    nu kan de onderkant in zijn geheel afgelast en aangepakt worden, was het maar alvast weekend.

    Chris

    #17357149

    het echte werk kan nu gemakkelijker aangepakt worden, de chassis balk achter open geflext en deze vernieuwd.

    de kriksteun is ook dan maar verbeterd,

    de beugel waar de handremkabel aanvast gemaakt wordt is ook vernieuwd.

    tevens is het opname punt waar de staart van de achteras opgemonteerd wordt ook versterkt.

    Chris

    #17357150

    :wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

    #17357151

    Bij het zien van de foto’s kan ik alleen maar respect uitspreken voor deze knutsellaar. Man wat was/is dat ding krokant van alle kanten. Maar lassen kun je en secuur ben je ook:thumbup ben benieuwd naar het uiteindelijke eind resultaat:wors

    #17357152

    Origineel gepost door GTS2.2DTI
    Bij het zien van de foto’s kan ik alleen maar respect uitspreken voor deze knutsellaar. Man wat was/is dat ding krokant van alle kanten. Maar lassen kun je en secuur ben je ook:thumbup ben benieuwd naar het uiteindelijke eind resultaat:wors

    dank je voor het compliment, ben vannavond begonnen met de chassisbalk en bovenste veerschotel, bij dat zien valt je niks meer in :o. de foto’s volgen als ik meer tijd heb als deze weer op zijn plaats gelast is.

    Chris

    #17357153

    Had je geen hardere kiemen meer Chris? Scheelt een hoop werk.

    Henk.

    #17357154

    Origineel gepost door Oly
    Had je geen hardere kiemen meer Chris? Scheelt een hoop werk.

    Henk.

    Henk ik maak ze gewoon voor de voet, ga ze niet uitzoeken vooral als weet wat je er mee gaat doen :hmmz daarbij heb ik altijd gezegd “is het dak nog goed, dan bouw ik er een auto omheen” dit komt bij deze kiemen letterlijk en figuurlijk van pas

    Chris

    #17357155

    Origineel gepost door kadett-b

    Origineel gepost door Oly
    Had je geen hardere kiemen meer Chris? Scheelt een hoop werk.

    Henk.

    Henk ik maak ze gewoon voor de voet, ga ze niet uitzoeken vooral als weet wat je er mee gaat doen :hmmz daarbij heb ik altijd gezegd “is het dak nog goed, dan bouw ik er een auto omheen” dit komt bij deze kiemen letterlijk en figuurlijk van pas

    Chris

    Wauw! :wors

    #17357156

    de panhart bevestigingspunt was verre van ………dus ook doorgeroest. nu begint het leuk te worden?:hmmz

    de chassis balk bij de bovenste veerschotel was kort gezegd een beetje rot

    dan maar alles ineens weg slijpen zodat je niet te lang hoeft na te denken.

    een geluk dat ik de bovenste veerschotels heb liggen, de chassisbalk is nu gemaakt van 1,5 mm plaatwerk en kan dus weer jaren meegaan.

    Chris

    #17357157

    toppie man.:wors

    #17357158

    de panhardstang bevestigings punt is weer op zijn plaats terug gezet, nu klinkt het naar ijzer :hmmz

    Chris

    #17357159

    good oan de geng Chris. wat een werk is dat zeg

    #17357160

    Supernetjes!

    Wat doe je nu met het restant roest dat binnenin de balken zit? Wordt of is dat ook behandeld?

    Dit project gaat in ieder geval wel goed komen denk ik!:thumbup

    #17357161

    Origineel gepost door johan1981
    Supernetjes!

    Wat doe je nu met het restant roest dat binnenin de balken zit? Wordt of is dat ook behandeld?

    Dit project gaat in ieder geval wel goed komen denk ik!:thumbup

    de binnen kant van de chassisbalken zijn schoongemaakt en daarna na het lassen worden ze in gespoten, het grote voordeel dat de kiemen in de kantelbok hangt is dat men de auto kan ronddraaien zodat de antiroest behandeling overal komt.

    #17357162

    complimenten!!

    wat een werk!!

    #17357163

    nadat de panharstang bevestiging op zijn plaats is geplaatst is het nu tijd voor de binnenwielkastrand aan te passen op de nieuwe wielkastranden

    Chris

    #17357164

    vandaag eens vroeg thuis;
    aan de andere zijde is het opname punt waar de staart van de achteras opgemonteerd wordt nu ook versterkt.

    de kriksteun met de reactiearm bevestiging is ook vernieuwd met iets meer als normaal plaatje ijzer??

    de vloer is nu ook in zijn geheel afgelast

    Chris

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 512)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.