Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 96 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
7 april 2011 om 20:41 #17357516
nice.
vooras gewoon op bladveertjes,op de vertrouwde smid manier?
ik zal eens kijken of ik een keer vervoer kan regelen om naar je toe te komen.
mis onze gesprekjes.:P;)30 april 2011 om 20:32 #17357517@carlover wrote:
nice.
vooras gewoon op bladveertjes,op de vertrouwde smid manier?
ik zal eens kijken of ik een keer vervoer kan regelen om naar je toe te komen.
mis onze gesprekjes.:P;)dat moeten we zeker eens doen, maar op dit moment ben ik op 2 plaatsen aan het metselen, ja ik weet het, krijg de hals ook nooit vol?? na volgende week hoop ik dat er een paar avonden voor me weg gelegd is om aan de P1 te kunnen werken, snak er wel naar. nu staat ie maar eenzaam zonder een beroering in de garage en dat doet pijn :cry :cry , een belletje vooraf doet wonderen.
7 augustus 2011 om 19:27 #17357519zo eindelijk eens tijd om wat aan de P1 te kunnen doen, de motorophanging is het eerst aan de beurt:





nu wordt de motor en bak in zijn geheel geplaatst



zo als van ouds wordt hier ook de motor en bak zo recht mogelijk gelegd, dit kent alleen voordelen.


de baksteunen zijn ook vernieuwd

nu dat alles op zijn plaatst zit, is de baksteun achter zo gefiks.
16 augustus 2011 om 21:02 #17357505gelukkig weer meer tijd gehad,
de handrem en houder zo gemaakt dat deze vlak ligt zodat de bank indien mogelijk nog er overheen kan schuiven.


nu alles op zijn plek en de bijbehorende tunnelbak ook zo op zijn plaats terug gezet

het stuur moest ook een gedaante verwisseling ondergaan

het pedalenset is duidelijk van de kadett-b afkomstig, er past behoorlijk veel hiervan op deze auto


de stuurstang bleek iets te kort te zijn

nu zit alles een beetje op zijn plek waar het hoort

kenners weten welke rembekrachtiger ik meestal gebruik??
17 augustus 2011 om 18:59 #17357520eindelijk, een van mijn favorite topic’s is er weer.
kijk altijd graag/ uit, naar nieuwe update’s van je..
heb een paar jaar geleden nog met je gesproken, op onze meeting in oss.
maar je zult wel al met vele gesproken hebben.
ga vooral door chris :thumbup :thumbupgroeten.
21 augustus 2011 om 18:39 #17357521@kadett4x4 wrote:
eindelijk, een van mijn favorite topic’s is er weer.
kijk altijd graag/ uit, naar nieuwe update’s van je..
heb een paar jaar geleden nog met je gesproken, op onze meeting in oss.
maar je zult wel al met vele gesproken hebben.
ga vooral door chris :thumbup :thumbupgroeten.
zeker zal ik zo blijven doorgaan, het bloed kruipt niet…………., dus een opel liefde is er.
de volgende aanpassingen gaan nu ook vlug, het gaspedaal en de weber carburateur zijn nu een geheel geworden.


er is nog juist genoeg ruimte voor een accubak, anders moest ie naar achteren verhuizen.


de bodemplaat van het stuur krijgt ook zijn aanpassingen

met dit weer droogt alles bijna al op de kwast, de hele vooras grondig in de menie gezet


dag erna, dus vandaag de vooras maar in zijn geheel gelakt



de binnen schermen zijn nu ook goed behandeld


het moest alleen niet zo warm zijn maar voor het andere is het beste zo om alles vlug te laten drogen
21 augustus 2011 om 22:46 #17357522netjes man,het schiet weer op he. :thumbup
25 augustus 2011 om 19:45 #17357518Dat oranje komt mij heel bekent voor ;)
28 augustus 2011 om 16:47 #17357523motor en bak worden zo samengevoegd tot een geheel met de auto


de aangepaste kadett-b vooras met schijfrem kan nu ook zo eronder geplaatst worden


het schuren kan nu eindelijk beginnen, de auto zag op het eerste oog strak uit maar de waarheid kwam zo naar boven.
de auto is vlug door vakkundige prutsers verkloot geworden. de lak blies je er zo van af:
schuurpapier kwam hier echt niet aan de orde, alleen lucht

de lak vloog letterlijk gewoon van de auto, wat gebeurt er als je harder als 130 km p/u rijd???

plakkaten zo groot vlogen me om de oren heen

hier kun je zien dat er niet geschuurt is voordat de uiteindelijke lak erop kwam

dan gaat zo alle lak maar ervan af, is eens wat anders als alleen maar schuren.
chris
1 september 2011 om 19:51 #17357524het ging redelijk snel met het verwijderen van de synthetischelak, met banen kon je die zo ervan af blazen



het schuren en plamuren is nu ook zo gebeurt




nu de deuren nog en dan is ie klaar voor het spuitwerk, dat hier in de garage gedaan wordt

klaarmaken voor het spuitwerk




nu hopen dat het weer zo aanhoudt, dan wordt ie dit weekend gespoten.
Chris
1 september 2011 om 19:56 #17357525:thumbup weer goed bezig :wors
4 september 2011 om 19:55 #17357526heb me dit weekend goed kunnen uileven, de P1 staat in zijn jasje.




spuitcabine met dit weer komt echt niet in de vraag



heb me zelf voorgenomen om de P1 volgende week te laten uitlijnen, dit is gewoon haalbaar omdat de grootste aanpassingen al gebeurt zijn.
Chris
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.