mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 512)
  • Auteur

:thumbup Damnn :thumbup

effe een vraagje,wat voor hoofdremcilinder heb je op de kadett zitten??? en zit die op de originele rembekrachtiger????

:wub :wub hij wordt nog mooier als nieuw :thumbup

het was een helse klus om de achterbank passend te krijgen, maar dat is nu verleden tijd.

heb nog menige uurtje aan een sloten set gewerkt om deze gelijksluitend te vermaken zodat alle sloten met 1 sleutel opengaan. carlover heeft het nu van dichtbij meegemaakt en als er vragen zijn hierover kan hij alle antwoorden geven.:angel :hmmz :P

Chris

hey chris,je lijkt mijn baas wel,die schuift ook alles af…
    :D:D:D:D:D

Laat dit het moment zijn dat niemand ooit nog weer denigrerend over een B-Kadett doet!

Brult tie al?

Henk.

origineel gepost door Oly
    Laat dit het moment zijn dat niemand ooit nog weer denigrerend over een B-Kadett doet!

Brult tie al?

Henk.

Inderdaad, de B Kadett was nooit zo mijn auto, maar dit project doet mijn mening écht veranderen.

Wat een ongeloofelijk gave wagen!

Hoop hem echt een keer in het echt tegen te komen, zit in Heerlen op school dus wie weet lukt dat ook nog een keer ;)

Brult tie al?

Henk.

nee henk, hij brult nog niet. eerst moet de rest ook zoals uitlaat, cardan en nog veel meer aangesloten zijn.

origineel gepost door carlover

nee Alex, ik schuif echt niks:angel af, je bent erbij geweest en je was mijn derde hand die ik af en toe te kort kwam en je hebt gezien dat er vele verschillende sloten zijn. maar het eind resultaat is 1 sleutel voor alle sloten.:thumbup

jaja , hier is al teen en tander verzet.
    Ik hen nu zelf ook aan een B bezig vrijdag spuiten.
    http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=72000&st=75&gopid=1270630&#entry1270630

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door carlover

nee Alex, ik schuif echt niks:angel af, je bent erbij geweest en je was mijn derde hand die ik af en toe te kort kwam en je hebt gezien dat er vele verschillende sloten zijn. maar het eind resultaat is 1 sleutel voor alle sloten.:thumbup

klopt,super toch.
    hoeveel verschil er nog in die dingen zitten.:o

origineel gepost door Kadettos
    jaja , hier is al teen en tander verzet.
    Ik hen nu zelf ook aan een B bezig vrijdag spuiten.
    http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=72000&st=75&gopid=1270630&#entry1270630

super bezig en deze topic kon ik nog niet.

succes ermee:thumbup

NIET NORMAAL!!!!!:thumbup :) :thumbup

origineel gepost door GH45T

Brult tie al?

Henk.

Inderdaad, de B Kadett was nooit zo mijn auto, maar dit project doet mijn mening écht veranderen.

Hoop hem echt een keer in het echt tegen te komen, zit in Heerlen op school dus wie weet lukt dat ook nog een keer ;)

Heerlen – Hoensbroek is maar 3 km, dus dat is te doen.

Ziet er al super uit! Ik ben benieuwd naar het finale plaatje :thumbup

vrijdag even wezen kijken, en wat aan basis afstelling motor gedaan.
    Ik vond de auto onbelast al netjes lopen. Mooi werk Chris.

Eindelijk heb ik gisteren het werk ook eens live gezien! Geweldig wat die man allemaal maakt!
    :o:o

Henk.

Eindelijk heb ik gisteren het werk ook eens live gezien! Geweldig wat die man allemaal maakt!
    :o:o

Henk.

en nog gaat maken:hmmz

nu zie je dat nederland toch klein is.

Brult tie al?

Henk.

ja Henk hij bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult en hoe, met Guido de hele rataplan doorgelopen en nu heb ik de mogelijkheid dat het toerental stationeer kan in stellen vanaf 550 toeren, maar dat vond ik toch iets aan de mindere kant. nu loopt ie stationeer 850 toeren en dat voor webers:hmmz

eindelijk zijn ze binnen, na 4 dagen levertijd kunnen zijn ze eindelijk onder de auto gemonteerd, Carlover nu is ie echt stug wel met behulp van deze schokdempers.:o

het zijn de oude koni rood classic uitvoering die in 4 hardheden stelbaar zijn.

Chris

ben eens benieuwd dan.:thumbup

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door GH45T

Brult tie al?

Henk.

Heerlen – Hoensbroek is maar 3 km, dus dat is te doen.

Zeker, kom ook nog elke dag door Hoensbroek heen met de trein, elke dag vanuit Venlo met de trein naar Heerlen.

Erg mooi die Koni’s, deze Kadett wordt volgens mij op alle punten fantastisch!

Kaddet-b, ik ben ook aan een B bezig kan je mij vertellen van waar de schokdempers vandaan komen?

Alvast bedankt

Kadettos

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=90538

origineel gepost door Kadettos
    Kaddet-b, ik ben ook aan een B bezig kan je mij vertellen van waar de schokdempers vandaan komen?

Alvast bedankt

Kadettos

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=90538

gewoon bij onze plaatselijke Heuts auto materialenshop in Hoensbroek.

de schokbrekers zijn ingebouwd en de remklauwen gereviseerd

het dashboard is nu ook aan de beurt, eerst eens alle kabels van verschillende kabelbomen verwerken.

nu is alles een geheel en dat ziet toch wel een stuk beter uit of niet soms Henk, nu is deze vraag eindelijk beantwoordt????

nu de bekende velgen die ik meestal hanteer, volgens kenners moeten dit stalen velgen zijn, maar ja.. kenners.

de 7J Wolfrace voor passen precies

voor de achteras zijn het de 8J en deze passen nog beter

het totaal plaatje is bijna rond.

Chris

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 512)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.