mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 512)
  • Auteur

hahahahahaha,zelfde gedachte chris……:vertag

de voor en achterruit zijn nu met pees in de sponning getrokken

met de daklijsten is ie nu bijna compleet

Chris

Ikke snappen nu :D

Goedbezig chris, altijd mooi om te zien met strips. Doet een hoop met een auto zo :thumbup:wors

nu kan ik mee doen met spiegeltje aan de wand???

of niet soms.

het complete stuur vooraf de metamorfose

en nu hoe die nu is

chris

waar is m’n zonnebril….:afro

:cool:

origineel gepost door Jinx

dit is pas het begin :hmmz:o

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door Jinx

dit is pas het begin :hmmz:o

ik zal de Zonnebrandcrème vast klaar zetten :cool:

gister avond even bij chris wezen kijken.
    ziet er veel belovend uit allemaal.
    een dikke repo in de flash zit er weer aantekomen.

origineel gepost door GREY ILLUSION
    gister avond even bij chris wezen kijken.
    ziet er veel belovend uit allemaal.
    een dikke repo in de flash zit er weer aantekomen.

ja tim jij kan het weten om een auto totaal te verbouwen zodat ie dan nog aantrekkelijk uitziet. we wachten maar af, als de duitse treffens komen, dan zien we het wel.

chris

erg netjes allemaal hoor!
    word goed werk verricht hierzo!

gr.jim

de gehele vooras hangt nu aan een lijntje te drogen

nu bijna in zijn geheel opgebouwd met PU bussen

tevens met nieuwe remschijven en lagers

Chris

heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:

origineel gepost door city77

heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:

alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz

in 1 woord: SCHITTEREND!:wors

Wil je al weer wat laten zien?

Henk

heeee Chris, ik had laatst mn handdoek voor mn gekwijl vergeten en op het spatbord geknoeid, bij deze sorry :D:D:D

origineel gepost door kobelko
    heeee Chris, ik had laatst mn handdoek voor mn gekwijl vergeten en op het spatbord geknoeid, bij deze sorry :D:D:D

na het weekend heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf, dan plaats ik de laatse update van al die kleine maar zeer waardevolle aanpassingen.:hmmz

origineel gepost door city77

alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz

ik doelde op de roestige moeren op de laatste foto ;)

Echt een prachtwerk waar je veel tijd en geduld in hebt gestoken! Maar ik werk op de technische controle in België en als wij daar zien dat de wagen in 2 stukken heeft gelegen dat je het kan vergeten om hem terug in het verkeer te krijgen. Misschien dat dit in Nederland anders is. Gelukkig valt dat allemaal wel weg te werken :D. ik hoop dat je er véél plezier van gaat beleven want dat verdien je zeker.

origineel gepost door Goossens Bjorn
    Echt een prachtwerk waar je veel tijd en geduld in hebt gestoken! Maar ik werk op de technische controle in België en als wij daar zien dat de wagen in 2 stukken heeft gelegen dat je het kan vergeten om hem terug in het verkeer te krijgen. Misschien dat dit in Nederland anders is. Gelukkig valt dat allemaal wel weg te werken :D. ik hoop dat je er véél plezier van gaat beleven want dat verdien je zeker.

Er rijden hier in Apeldoorn sowieso al 4 auto’s waarvan ik weet dat het er eerst 8 waren.. Garage tevens schadehersteller hier in de buurt kan dit net als Chris zeer netjes.. Niemand die het merkt bij een keuring…

Ja& kom op Chris laat me hier eens wat nieuws zien . Vet werk al geleverd man . je blijft het doen he .

origineel gepost door Goossens Bjorn

na een weekje vakantie kan ik eindelijk de draad weer oppakken. gelukkig zijn we niet in België maar in Nederland voor de keuringen, ik kan je zo wel een paar auto’s naar je toe laten komen voor de technische controlle en dan mag jij me zeggen na de keuring welke een tweeling is of niet, ze zijn met glans bij de RDW met aankondiging ook door de technische controlle gekomen en er zijn erbij geweest daar is niks over gezegd en die waren subliem gemaakt. :hmmz:angel

het is eindelijk zover, het huwelijk wordt voltrokken. de motor met g-trag bak worden ineens met de vooras op zijn plaats geplaatst.

de motor past precies na wat kleine aanpassingen aan de motorsteunen, de uit en inlaat zijn ook al geplaatst.

de opbouw kan nu beginnen.

Chris

de opbouw van de motor ruimte gaat gestaagd

nu er bijna alles erop of erom heen is gebouwd dan krijgt men nu een beeld hoe ie gaat worden.:hmmz

Chris

:wub:wub kwijl………

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 512)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.