Mijn tijdverdrijf tijdens avond/nachtdiensten…..

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Mijn tijdverdrijf tijdens avond/nachtdiensten…..

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 93)
  • Auteur

Mini is weer leuk gedaan :thumb
    De veccie mag je hier ook wel bij plaatsen :wors

@RISL wrote:

Ik stuur je hopelijk vanavond een foto en anders morgen.
    Even kijken hoe ik die op volle resolutie bij jou ga krijgen.

Sorry, nog steeds niet gedaan, heb het erg druk en kom eigenlijk thuis nergens aan toe :???:

geeft niets RISL.

Heb toch al weer wat referentiefoto’s gevonden.

Ik heb internet :D

De auto die je wilde, ik heb ‘m schuin van voren in een soort groen, verlaagd met goude BBS-velgen, een rode, lichtblauwe met bult op de motorkap en een witte.

Voorkeur?

groen of rode lijkt me wel wat

bedankt alvast
    :thumb

Mail is verzonden.
    Foto van de rode wagen is niet zo netjes, beetje schuin en een caravan op de achtergrond. Beide foto’s zijn op Sevenum gemaakt.

voor mij meer dan genoeg, ik kan er wel wat mee hoor
    zat al te denken dat de rode iets van verbrede wielkasten krijgt, maar dan gemaakt van de auto zelf, dus geen ander wielkasten.

Groetjes en bedankt nogmaals

Ben benieuwd naar de shops.
    Zou het wel prettig vinden als je de originele foto’s niet verspreid, je shops zijn natuurlijk jouw eigen eigendom.

nee die blijven gewoon in mijn eigen bezit,…dus worden niet verspreid onder anderen :thumb

Dank je :thumb

wel een aardige resolutie, die vind je zo maar zelden op het I-Net

Tja, zoals eerder gezegd, ik heb een uitgebreid foto-archief opgebouwd met heel veel verschillende merken en modellen en bijna alles op die resolutie.

Dus als je nog eens wat nodig hebt in die resolutie, dan pm je maar.

Alles is zelf gefotografeerd, dus het zijn nog unieke foto’s ook, staan nergens op internet ofzo.

Dit keer geen andere onderdelen van andere auto’s gebruikt, dus alles zelf moeten tekenen.
    Maar wel leuk om te doen.

Greetz

P.s. kritiek of andere meningen hoor ik graag, daar wordt ik alleen maar beter van :thumb

Ziet er erg goed uit!
    Die ligt wel met z’n skirts en voorbumper op de grond :P

Als ik één puntje van kritiek mag noemen, is dat het oranje heel mooi over loopt in het zilver op de deuren, maar bij de skirts is de overgang wat scherper.

Bedankt voor je puntje,…was mij ook al opgevallen, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan.
    Maar ja smaken verschillen he,.hahaha
    ;)

Basis was de Opel Corsa,…

Corsa ute? haha mooi gedaan. Je wordt er hartstikke goed in, ziet er strak uit man!

:D bedankt,….

en toch gaat het nog te snel, moet er eigenlijk meer de tijd voor nemen, wil altijd als ik aan een auto begin deze binnen het einde van mijn avond/nachtdienst klaar te hebben, soms wel TE snel, omdat ik dan wel eens schoonheidsfoutjes tegen kom, of nog andere ideeen heb, maar ik probeer maar eens wat rustiger aan te doen,…
    Ben nu bezig met een Foto die RISL me heeft gestuurd!!
    ;)

dat zie je idd wel.
    voornamelijk bij de Sideskirt. die is te vlak, en ook mis je de schaduw/vorm bij de wielkast. ;)

ondanks dat is het zeker een nette chop. ;)

niks te doen ofzo? :jerry ongelooflijk hoe je dit kunt, klasse :thumb
    Foto van de corsa moet je naar Opel opsturen wie weet brengen ze hem op de markt… :thumbup

ach tijdens nachtdiensten heb ik tijd genog dus dan lekker photoshoppen :jerry

Foto is gedoneerd door RISL (nogmaals bedankt ervoor)

Eentje uit de oude doos, vrij normaal gelaten, omdat deze auto geen extreme dingen vraagt

Ziet er goed uit :thumb

Mocht je ooit nog eens een foto nodig hebben op zo’n resolutie, dan pm of mail je maar :D

De nieuwe Opel Mokka, maar dan als pick-up

haha ziet er goed uit

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 93)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.