mijn senatortje

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 66)
  • Auteur

Ronald Bolz in duitsland

info@24v-tech.de

Hoewel hij mij al een maand geen antwoord heeft gegeven op een vraag van mij, acht ik de kans klein dat je iets te horen krijgt

@ Jigsaw ik zal toch maar een poging wagen misschien heb ik meer geluk

Heren courreurs
    Kan iemand van jullie mij vertellen welke ATF olie er in de automaat bak gaat of kan ik daar gewoon de nieuwe ATF olie in gooien
    ik wil mijn bak gaan verversen want de olie is niet mooi rood meer maar een beetje bruinnig en natuurlijk ook gelijk het filter vervangen
    BVD Eric

Is er niemand die zijn of haar bak olie vervangt ? of weet niemand wat er in moet ???

@Goofy44 wrote:

Is er niemand die zijn of haar bak olie vervangt ? of weet niemand wat er in moet ???

>>>> http://100-hundert.com/de/catalogue/more/automatic-2?ref=45940″ onclick=”window.open(this.href);return false; ;)

Oh wat gaaf een A1 mét koplampwissers ! mooie kleur combi met dat interieur ! :thumb

Groetjes,

Sjors

Hoi ron
    Bedankt voor deze info hele makelijke site :wors

Hoi Sjors
    Bedankt voor je compliment ik ben er ook erg blij mee en lang naar gezocht :D :D

@Goofy44 wrote:

Hoi ron

tis ook goede olie :thumb

@MonzaRon wrote:

@Goofy44 wrote:

Hoi ron

tis ook goede olie :thumb

Ik had niet anders verwacht aders gebruik je het niet in je schat ;) ;)

Nou vanavond mijn handjes maar weer eens laten wapperen en ook al de lampjes in het dashboard vervangen het waren er een heleboel maar ik hoop dat er nu weer wat meer licht uit komt :D :D

Heb ik pas geleden ook bij de Rekord gedaan, ik had een zowat heel doosje nodig van die kleine T5 lampjes. En in het begin, toen ik de Monza net had aangeschaft, ook alle lampjes vervangen. Gingen er ook een berg in.

@Goofy44 wrote:

Nou vanavond mijn handjes maar weer eens laten wapperen en ook al de lampjes in het dashboard vervangen het waren er een heleboel maar ik hoop dat er nu weer wat meer licht uit komt :D :D

zie al dat er hulp genoeg aanwezig is [goofy’s], alleen…….. die is niet de handigste :mrgreen:

het scheelt zekers met een nieuw lampensetje erin, succes :thumb

zo te zien is Goofy44 een stuk handiger dan die figuren op zn achterbank ja :jerry

Zaterdag 9-6-11 nieuwe voor veren geplaatst om dat de auto scheef naar links hing en hij hing in z’n totaal naar voren maar dat is nu opgelost
    Zondag 10-6-11 weer wat kleine roest plekjes wegehaald en zo op het gemakje naar de voor kant toe werken

En van mij Goofy’s krijg ik niet al te veel hulp (jammer maar helaas)

HELP ik heb nog een vraagje voor de grotere thegneuten onder ons hoe zit dat met de schokdempers aan de voorzijde van een a1 senator want de hele naaf komt mee en heb nog nergens iets kunnen vinden wat er op lijkt wel de standaart mc pfersen poot maar niet het systeem wat ik er onder hebt HELP

http://www.senator-monza.de/daten/2/2/bilder/Gruppe%2003/03-0154.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hoi GSE
    Dat bedoelde ik dus bedankt voor het mooie plaatje :thumb :thumb

Zo vandaag maar weer eens hard gewerkt ik heb er twee andere deuren in gehangen foto’s volgen nog de originelen deuren waaren niet zo heel goed meer :D :D

waar blijven de :kewlpics

Zo even tussen de buien door wat foto’s gemaakt dit was de reden dat er andere deuren in gezet zijn de buiten kant viel wel mee de zwarte sporen zijn tectyl van de binnen kant van de deur

En nu werken mijn ramen ook weer wat beeter want de gedeelten waar het motortje in hing waren in drie stukken gebrooken dus dat probleem ook gelijk opgelost :D :D

En zijn kont is klaar om te spuiten er komt een donkere tint grijs op van renault kleur NR B66

Zo dit waaren de foto’s weer even maar ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen :thumb

begint er weer op te lijken, goofy, ben benieuwd naar die renault kleur, succes :thumbup

Ja ik ook maar als die gespooten is volgen de foto’s :D :D

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 66)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.