Mijn Saabscona-B 400R

Forumindex Forums Modellen Ascona Mijn Saabscona-B 400R

25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 1,959)
  • Auteur

@remo 07 wrote:

Dat is gaaf zeg!!Wat ga je nu doen??
    Ik dacht dat je erg goed zat waar je werkte…..

Heel veel sterkte en vooral veel plezier bij je nieuwe baan Rik.

Klopt, Teijin Aramid is ook een heel goed bedrijf om te werken, niets mis mee, zeker niet.
    Feit is alleen dat de strategie veranderd is en niet meer gericht is op groei/uitbreiding. Mijn hart als projectleider gaat juist uit naar de wat grotere klussen en dat gaat ‘m daar voor eerst even niet meer worden. Daarom ben ik op zoek gegaan naar iets anders waar ik dat wel weer kan…..en gevonden :thumb (in eerste instantie een grote nieuwe melkpoederfabriek bouwen).

Moet nu wel weer goed aan de bak omdat alles weer nieuw is…zoals dat gaat met een nieuwe baan.

Wat later dan bedoeld aan begonnen, maar het begin is er.

Keienvanger voor het grootste deel verwijderd en linker spatbord aangepast…….
    Wielen kunnen voor zo’n 5cm naar buiten ;)
    Wordt vervolgd

Komt vast goed!!!Ziet er nu al erg goed uit Rik…

En dan dacht ik dat het niet veel mooier kon :thumbup

Dikkkk!!! :thumb

Weet iemand waar/of ik misschien kunststof spreidmoeren/pluggen kan kopen waar je de Manta side-skirts mee vast zet tegen de kokers? Het onderdeelnummer zou misschien al helpen.
    Bij voorbaat dank!

Gewoon bij de dealer die van een astra ofzo vragen.

@Haasje17 wrote:

Ahum..ik weet niet welke ervaringen jij bij een gemiddeld onderdelen magazijn van ‘de dealer’ hebt, maar een vraag op deze manier stellen resulteert meestal in een blik :shock: gevolgd door “heeft u het kenteken voor mij?” … en dan ben je al weer klaar.
    Dan wil ik eerst wat beter beslagen ten ijs kunnen komen (GM- of Opel nummer).

Ik kan me niet eens precies voorstellen hoe die dingen er uit zien.

@RacesconaB204 wrote:

Weet iemand waar/of ik misschien kunststof spreidmoeren/pluggen kan kopen waar je de Manta side-skirts mee vast zet tegen de kokers? Het onderdeelnummer zou misschien al helpen.
    Bij voorbaat dank!

Via de ‘Manta’-afdeling werd ik getipt:

http://www.mantaparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hij heeft ze nieuw op voorraad. Wordt geregeld. :thumb

Alvast een paar kiekjes. Zo moet het er volgens mij aan komen te zitten. De achterste spatbordkoepels moet ik nog wel helemaal doen (vóór is af). De huidige wieltjes (8×17, et25) staan er nog wel wat ieltjes onder zo ;)

Bij de tankdop moet er iets van de rand van de verbreder af; kan het niet anders maken :hmmz

dat van het tankklepje klopt !

klopt inderdaad

tenzij je het zo wild maken als de rally versie
    die had geen tankklepje ;)

dat zou bij mij ook zo worden vandaar dat die uitsparing nog niet in de uitbouw zit ;) ;)

Dank jullie beiden :thumb

Alvast een beetje fantaseren ;)

Hoewel het maar de vraag is of ik aan deze pré-verbredingsplannen-wielen wel wat ga hebben (8×17-et30). Heb dadelijk waarschijnlijk iets met veel lagere et-waardes nodig. Eerst ook nog maar eens kijken hoe breed ik vóór uitkom met de Irmscher 5×120 naven (ik schat ca. 16mm verder naar buiten) en de Granada astappen (nog eens ca. 9mm zo lijkt het).

Ziet er super uit.

Hij wordt alleen maar mooier die ascona! Wat een bak :wors :wub

Erg mooi Rik. :thumb

wordt echt dik rik!
    vooral mooi dat je een goede set hebt over kunnen nemen,
    hou net als mc lambo meer van de smalle, maar op het circuit moet een brede.
    wil m wel eens live zien gaan. :thumb

@RacesconaB204 wrote:

@Haasje17 wrote:

Ahum..ik weet niet welke ervaringen jij bij een gemiddeld onderdelen magazijn van ‘de dealer’ hebt, maar een vraag op deze manier stellen resulteert meestal in een blik :shock: gevolgd door “heeft u het kenteken voor mij?” … en dan ben je al weer klaar.
    Dan wil ik eerst wat beter beslagen ten ijs kunnen komen (GM- of Opel nummer).

Ik kan me niet eens precies voorstellen hoe die dingen er uit zien.

Ik kom er vaak genoeg, dus mij vragen ze voortaan niet meer om het kenteken, maar enkel of ik zelf even het nummer opzoek en in het magazijn kijk. Er zijn hier dus nog wel dealers met klantvriendelijkheid.. haha.. voor de sleutelaar en tuner.

Ziet er goed uit!

Zooow goed bezig had ff 4 weken niet in je ”saabscona” gekeken en hij maakt er meteen een r 400 van :afro :wors

Hoe word de kleurstelling van de auto eigenlijk gewoon weer oranje of wit ?

Verder goed bezig !
    Hoop um nog n maol hier in het dorp te bewonderen king:

Spatbordkoepels links en rechts afgelast.

toch ook wel mooi dat er nergens nog roest zit..alleen maar vol/vers materiaal :D

Super strak gedaan Rik… :jerry

Ziet er goed uit ben benieuwd hoe het eindresultaat is
    en welke kleur word die zelfde of heb ik er overheen gelezen?

@CoupeetjeJr wrote:

Ziet er goed uit ben benieuwd hoe het eindresultaat is
    en welke kleur word die zelfde of heb ik er overheen gelezen?

Zelfde kleur rood, zoals ik er nu over denk :D

25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 1,959)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.