mijn rijdend project

Forumindex Forums Modellen Ascona mijn rijdend project

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
22 berichten aan het bekijken - 76 tot 97 (van in totaal 97)
  • Auteur

ik heb nu de kabel van het contactslot vervangen en de bobine+module, maar nog steeds slaat de motor na ongever 1-2 minuten af. Zou het ook kunnen dat het benzine filter zo verstopt zit dat de motor niet genoeg benzine krijgt??

ja is ook een kans.
    kun je mischien proberen zo’n filter kost bijna niets.

nog iet opgelost

kunnen meerdere dingen zijn zat ook aan je temperatuur sensor te denken

ik had ook een keer zo,n soort storing. van alles geprobeerd en vervangen, tot dat ik er achter kwam dat er vocht in de computer zat.

Ik heb het benzinefilter inmiddels vervangen. De motor viel nog steeds uit en de bougies zagen er ook behoorlijk droog uit. Maar als ik de motor een tijdje op toeren hield(+-2000) bleef ie wel lopen(tot de benzineleiding begon te lekken bij het filter:swear, toen ben ik maar gestopt). iemand nog suggesties??

Ik had laatst ook zoiets met mijn manta (ook 2.0E)
    Bij mij zoog hij veel valse lucht via de slang van de luchtmeter naar het inlaatspruitstuk.

Ik heb ook eens gehad dat de “5e” injector bleef lopen.
    Toen viel hij ook naar een poosje uit, maar toen verzoop hij als een gek…

die slag heb ik laatst wel losgehad om het filter te vervangen, ik zal er even naar kijken

het probleem is weer opgelost, de motor zoog idd valse lucht:fy1
    vandaag een flinke testrit gemaakt en hie liep weer als een zonnetje:thumbup

ff weer een paar foto’s

zo staat de auto er momenteel bij:D

deze zomer heb ik de auto weer dichtgelast op diverse plekken, en er zit sinds enige weken weer 2 jaar apk op

respect voor je werk tiedo

maar die kentekenplaat zit verkeerd:angel

ik vind het zo juist wel mooi,het is weer eens wat anders, alleen is ie nog niet verlicht:o

en rijd ie alweer goed ????

heb ook nog twee zeer nette recaro,s exclusief staan zonder instapschade :thumbup belangstelling

groete

ik heb weer es een apart probleem:P
    ik heb een paar weken gelden andere achterlichten erin gezet, maar nou branden mijn remlichten constant als ik het licht aandoe:wtf
    als ik het licht uit heb en ik rem dan werken de remlichten wel, maar dan gaan de stadslichten ook branden:wtf
    weet iemand hoe dit kan???

pitten er al eens anders er in gezet??

zal ik ff proberen:thumbup

en ist alweer klaar :hmmz

jawis, het is weer opgelost. heb inmiddels ook al nieuwe schijven en blokken gemonteerd, vandeweek komt er nog een nieuwe keerring in de achteras en er komen ook nog hella’s op:o:thumbup
    ik kom denk ik zaterdagmiddag wel ff bij je langs

:thumbup:thumbup:thumbup zaterdag ben ik er wel en anders effe belletje ben niet ver uit de buurt :D

niemand gezien vandaag :sleeping

nee idd niemand gezien bij jou thuis om een uur of 2:o naar de intocht van sint toe??:jerry

had effe gebeld was vlak in de buurt maar je mag morgen ook komen hoor maar bel dan effe van tevoren

en nee geen sint gezien :P:P:P

maar het kan nu ook nog het is nog vroeg ;)

22 berichten aan het bekijken - 76 tot 97 (van in totaal 97)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.