Mijn Opel Astra 1.4 GLS 1998

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn Opel Astra 1.4 GLS 1998

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur

Net interieur :thumb

@Willem,

Is een kunstof kleppendeksel altijd icm een rubberen pakking? Degene met een metalen kleppendeksel hebben vaak een kurken, kan je die vervangen door een rubberen pakking?

Zijn die luchtroosters makkelijk te verwijderen?

@Astra 1.4 NZ wrote:

In dashboard?

@astraTD wrote:

@Astra 1.4 NZ wrote:

In dashboard?

Ja?

@joop1970 wrote:

@Willem,

Is een kunstof kleppendeksel altijd icm een rubberen pakking? Degene met een metalen kleppendeksel hebben vaak een kurken, kan je die vervangen door een rubberen pakking?

Jup, de Kunstofdeksels zijn altijd met rubberen pakking, welke deels in een rand van het klepdeksel valt / klemt

Je kan Rubberen pakkingen plaatsen op een motor met kurken, alleen moet je daar wel een Kunstof deksel bij opzetten..

Willem

@Astra 1.4 NZ wrote:

@astraTD wrote:

@Astra 1.4 NZ wrote:

In dashboard?

Ja?

Ja,

Platte schroevendraaier aan zijkant eruit wippen. :thumbup

@wim-v6 wrote:

@joop1970 wrote:

@Willem,

Jup, de Kunstofdeksels zijn altijd met rubberen pakking, welke deels in een rand van het klepdeksel valt / klemt

Je kan Rubberen pakkingen plaatsen op een motor met kurken, alleen moet je daar wel een Kunstof deksel bij opzetten..

Willem

hmm heel vreemd.
    ik ben er nu achter waarom ik dus die rubberen niet onder mijn aluminium deksel kreeg.
    maar dan vraag ik mij wel weer af waarom ik er een rubberen onder weg trok.
    en dan vraag ik mij af waarom als ie bij de autozaak op mijn kenteken een rubberen als standaard aan geeft :P
    k kreeg die er echt niet onder, kwam er bij het aandraaien steeds weer onderuit zetten.:P

@ Soepkip:

X14NZ / X16SZ toevallig??

Willem

huh, x is een foutje, wat heb nooit van die motors gehoord (loop ook nog een aantal jaar achter op jou dus zuulen vast bestaan :P)

de c1.4nz heb ik

Alleen met kurk geleverd geweest..

X14NZ is een C14NZ motor met electrische EGR

Willem

oke kende ik nog niet.
    maar onder mijne heb ik wel een rubberen weg gehaald, misschien al eens vervangen door iemand met meer geduld haha

haha zou kunnen..

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.