mijn omi start slecht en loopt af en toe op

Forumindex Forums Modellen Omega mijn omi start slecht en loopt af en toe op

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

5 poten, slecht starten doet hij alleen wanneer de motor nog enigzins warm is, dus stel de auto staat 1 uur of 2 uur stil dan weer starten dan start hij pas bij de derde of vierde keer. koude start gaat in 1 x perfect en loopt ook perfect!

soms tijdens het rijden snelheid circa 30-40 dan valt het vermogen even weg en dan ineens weer alles.

en een enkele x loopt hij dus op (voor mijn gevoel) op 5 poten……wat kan het zijn…..bougie kabels/bougies (ongeveer 40000 km oud), koppakking?!

bvd

Meer opties:

Injector kapot (had ik bij de vecB V6)

dan start ie na warm 20 min stilstaan ook moeilijk.

Willem

heb je toen laten uitlezen? hoe ben je erachter gekomen?

ok het slechte lopen doetie niet meer, maar starten nog wel, benzinepomp doet het nog, ik heb ook vonk, gisteren gestart door remreiniger in inlaat te spuiten, wat zou het kunnen zijn? iemand nog een idee? bvd

eerdere genoemde punten gechecked? motor staat verder goed op tijd? nok en krukas sensor. temp sensor, egr kapot. dis blok kan op de stekker slecht contact maken, diss blok zelf, slechte massa? vonk overslag. gr,martijn

de slang van de benzinepomp, had een scheur, bouwt dus niet genoeg druk, dit was het probleem………nu heb ik echter een nieuwe slang erop gezet, deze springt steeds van de brandstofpomp af, dus 1 x starten is ok, stukje rijden, dan checken en dan ligtie er weer af, klem is ok………iemand een idee wat het kan zijn? het gaat dus om de aanvoerslang.

retourslang verstopt

opgelost……..andere klem erop gezet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.