Mijn nieuwe aanwinst(op de vermogingsbank geweest) 23/1/2010

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Mijn nieuwe aanwinst(op de vermogingsbank geweest) 23/1/2010

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur

origineel gepost door 0Rudy0

Nou de cijfer zijn niet zo slecht vind ik voor een x25xe uit 1997 met ongeveer 245000km…
    max 164pk en 213nm

dit is het vermogen wat gemeten is op de wielen en gelijk omgezet naar motorvermogen.
    in de 3e versnelling.
    k zou er ongeveer op moete rekenen dat er 130-140pk op de wielen zouden moete zitten.

gr Rudy

Dat is helemaal niet verkeerd, nette waarden hoor. En idd welkom hier en veel km tjes toegewenst.

Safe driving Jurgen

Welkom hier met je mooie vec. Tof dat je hem hebt laten meten op de rollerbank. Heb ik laatst bij EDS laten doen.

Greetz Roel met een C

welkom op het vec gedeelte
    een mooie vec, mooie kleur , de rest van je foto’s net gezien bij “mijn album”!!

jaa ben ook blij met de resultaten..
    nee k ga der nix aan veranderen k was gewoon benieuwt wat er gebeurt na 250000km haha
    k moe der een compleet ander uitlaat onderhange(versleten) me spuitstuk(of pakking) is lek dus dat moet ook gemaakt worden..maar weet nog niet waneer ik dat ga realiseren haha
    bedankt voor de complimenten.
    gr.Rudy

Met die vec kun je echt nog wel een groot aantal km rijden hoor…is net ingereden lol…

Veel plezier en we zien meer als je veranderingen doet…met:kewlpics

nette waarden hoor voor de vec.:thumbup
    klonk erg lekker op de bank :o nu nog ff beetje pimpen he :afro komt het helemaal goed.

Mooie station ! Velgen staan er goed onder !

met het mooie weer me zomerwielen terug gemonteerd en maar eens wat fotos gemaakt :D

nu eens gaan informeren hoeveel het zou kosten om al me portierstrippen en de stippen op de bumpers in kleur te spuiten..dan nog raampjes blinderen en een dakspoilertje..
    gr Rudy

Mooie wagen! Netjes dat je deurklinken al in kleur zijn!

origineel gepost door Bartjex88
    Mooie wagen! Netjes dat je deurklinken al in kleur zijn!

Bij de Vectra-B1 CD – CD-Sport – Sport en CDX zijn de deurgrepen altijd in kleur.

Willem

ja idd bij de cd zijn ze al in kleur.aleen dom dat ze de deurstrippen weer niet mee hebbe gedaan..maarjah kan nie alles in 1x hebbe he :P
    haha

mooie station, gave velgen:wub

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.