Mijn nieuwe aanwinst, D Kadett. Foto's 15-12-2009

Forumindex Forums Modellen Kadett Mijn nieuwe aanwinst, D Kadett. Foto's 15-12-2009

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 78)
  • Auteur

:wors

Voor mij is ie ook nieuw! :P

Nee, hij zit echt strak in de lak, dat had ik ook écht niet verwacht!

Heb je al APK ?

net ding!! houden zo:).

hij ziet er nog netjes uit op de foto’s hoe staat het met de roest

netjes bakkie

Nee nog geen APK.. Moet alleen nog een uitlaat binnenkrijgen, en nieuwe remleiding eronder.

Kreeg vandaag post van RDW, dus ik dacht dat het over de APK zou gaan.
    Blijkt dat er iets mis is gegaan met de verzekering, en dat ik niet geregistreerd sta als verzekerd, en dat dat binnen een week moet, anders krijg ik een proces verbaal aan mn kont :swear
    Terwijl ik m op 2 oktober door heb gegeven aan de verzekering, en dat ie verzekerd is.

Roest is goed! Nouja, de roest is er amper, dus dat is goed :P

SW weet geloof ik wel waar ie precies roest heeft… :wub

Zo! De Kadett heeft inmiddels alweer een tijdje apk.
    Mankeerde niets aan :D

Straks even wat foto’s van de auto maken.

Heb nog even gekeken naar de roest, en het enige waar hij roest heeft is bij het achterraamrubber, en in het hoekje onder het voorraamrubber aan de bestuurderskant.

Het is nu wel wennen om de Kadett als dagelijkse auto te hebben, maar ik pak toch nog meestal te Corsa.
    Gelukkig valt het me mee qua traagheid van de Kadett, ik had echt verwacht dat het een langzaam lawaaiïg autotje zou zijn, maar hij trekt opzich nog lekker vlot op.

hij’s bijna net zo hip als mijne:D:P

Of de jouwe zo hip als de mijne ;)

:thumbup

Die kadett ziet er uit alsof hij zo uit de fabriek komt rollen.. Zuinig op zijn hoor ! ;)

Ik heb hem niet eens gewassen voordat ik foto’s ging maken.
    (Er komen meer foto’s, alleen ze zijn nogal groot dus het uploaden gaat langzaam)

origineel gepost door Dkadett84
    Die kadett ziet er uit alsof hij zo uit de fabriek komt rollen.. Zuinig op zijn hoor ! ;)

Klopt, is ook een zeer goede staat. maar blijft natuurlijk wel een auto van 26jaar oud. maar voor de leeftijd is die in een erg goeie staat!

aan de bodem ook geen roest kunnen ontdekken, behalve dat de remleidingen allemaal kats weg gerot waren :o
    maar dezen zijn uiteraard allemaal vernieuwd!

in het voorjaar gaan we nog een paar kleine plekjes aanpakken, dan is die er helemaal klaar voor!

en nou moet ik donderdag van dr een GTE tank ophalen?:hmmz

ps. uitlaat was ook een ‘beetje’ lek :jerry, daar compleet nieuwe van voor tot achter onder!

origineel gepost door sw16v

origineel gepost door Dkadett84

Klopt, is ook een zeer goede staat. maar blijft natuurlijk wel een auto van 26jaar oud. 25 jaar oud, hij is van juni 1984 maar voor de leeftijd is die in een erg goeie staat!

aan de bodem ook geen roest kunnen ontdekken, behalve dat de remleidingen allemaal kats weg gerot waren :o
    maar dezen zijn uiteraard allemaal vernieuwd!

in het voorjaar gaan we nog een paar kleine plekjes aanpakken, dan is die er helemaal klaar voor!

en nou moet ik donderdag van dr een GTE tank ophalen?:hmmz

ps. uitlaat was ook een ‘beetje’ lek :jerry, daar compleet nieuwe van voor tot achter onder!

De ”beetje” lekke uitlaat

Oh, en de benzinetank wil ik zelf ook wel ophalen hoor ;)

zal ik m ophalen?:angel

Hoeft niet hoor, aardig aangeboden ;) het lukt me alleen ook wel :P

mooi bakkie.

en dat laat je buiten slapen Foei

theun

De Corvette van m’n ouders staat in de garage, en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.
    Dus helaas moet mijn Kadett buiten slapen ja :P

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 78)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.