mijn kadett c coupe krijgt misschien een limo broertje :)

Forumindex Forums Modellen Kadett mijn kadett c coupe krijgt misschien een limo broertje :)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

mijn coupe :)

die word mss van men broer
    en dus een broertje voor men coupe :p

laat iets achter wat je er van vind

Nice =)

dankje :)

Ziet er mooi uit onder de kap. :thumbup

Hij zit er nog goed uit en zeker onder de kap zoals astraTD al zei…

Heb je je broer aangestoken met het Kadett virus??;)

ja hij was van plan een auto bij te kopen en ik heb hem overtuigd van een ctje maar hij zij ooit wel dat hij een 5deurs c wouw :)

5 deurs kadett c bestaat niet, in Europa toch niet…
    Die sedan komt bij ne maat van mij vandaan, auto was toch wel een beetje rot vanvoor aan de spatbordbevestigingen en koplampoortjes, voor de rest viel het nog redelijk mee, heeft lang in een spit gehangen. Toen is hij naar iemand uit Limburg gegaan die hem naar deze staat gebracht heeft. Dit is een C’tje waar ge nog veel plezier mee gaat hebben, liefde heeft da spel nooit tekort gekomen :D

@calike wrote:

5 deurs kadett c bestaat niet, in Europa toch niet…
    Die sedan komt bij ne maat van mij vandaan, auto was toch wel een beetje rot vanvoor aan de spatbordbevestigingen en koplampoortjes, voor de rest viel het nog redelijk mee, heeft lang in een spit gehangen. Toen is hij naar iemand uit Limburg gegaan die hem naar deze staat gebracht heeft. Dit is een C’tje waar ge nog veel plezier mee gaat hebben, liefde heeft da spel nooit tekort gekomen :D

:) jah en en hij word gelijk volledig opnieuw gespoten als hij hier staat :)

mooie sedan :thumb

@petrolhead wrote:

mooie sedan :thumb

:) dankje

heb je trouwens ook een topic over jou coupe ? die wil ik namelijk ook wel volgen. :afro

groetjes

@petrolhead wrote:

heb je trouwens ook een topic over jou coupe ? die wil ik namelijk ook wel volgen. :afro

groetjes

heb voorlopig een topic over men achterass

viewtopic.php?f=4&t=160941

en ik ga vanaf nu alles rond men kadett er zowat in posten

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.