Mijn brandstofmeter werkt niet meer.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Mijn brandstofmeter werkt niet meer.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Sinds kort werkt mijn brandstof meter en de actieradius niet meer. In de garage hebben ze de vlotterkabel doorgemeten de brandstof meter al getest m.b.v. software, deze blijken beiden in orde te zijn. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel een oplossing heeft ? Tevens had ik graag een electrisch schema gehad van het brandstof meetsysteem zodat ik verder kan zoeken.

Bij voorbaat dank :)

Aangenaam,

Ik ben Erwin
    nu jij je zometeen netjes gaat voorstellen in het daarvoor bestemde topic, ga je hier even vertellen om wat voor een auto het precies gaat zodat er mensen zijn die je kunnen helpen, hierbij bedoel ik wat voor een vectra, wat voor motor etc.

Erwin

Sorry ben nieuw hier :)

Ben inderdaad vergeten om de gegevens van mijn auto hier neer te zetten; Opel Vectra-c-cc GTS Y2.2DTR (diesel)

Marco

Stom bouwjaar vergeten; 2004 :)

Kunnen ze je daar bij de opeldealer niet aan helpen? Als ze dit toch al niet kunnen oplossen..

Of willen ze een dure computer vervangen hiervoor?

Ik ben in eerste instantie naar mij eigen garage gegaan (geen opeldealer) , deze heeft de kabel van de vlotter getest. Hier was niets mis mee toen is de auto naar de opel garage gegaan deze hebben hem aan de computer gehangen en hebben niets kunnen vinden. Toen is die naar EDSL gegaan in sittard deze hebben enkele uren gezocht en uiteindelijk een rekening van 235 euro gevraagd voor onderzoekkosten, maar hebben niets kunnen ontdekken alles wat zij konden testen bleek ok te zijn ???
    Je begrijpt dus dat ik het harstikke bue ben op het moment :(

zit het hem niet in je dash zelf?????

Nee, ze hebben m.b.v. een programmatje de brandstofmeter aangestuurd toen bleek deze gewoon te functioneren.
    Dus de brandstofmeter zelf is niet defect.

Meer tanken :jerry:jerry

kabelbreuk of iets denk ik dan

Vlotter in de tank kapot??

Willem

Is de vlotter er uit geweest dan?
    En wat bedoel je met, kabel van de vlotter.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.