Mijn B ascona,

Forumindex Forums Modellen Ascona Mijn B ascona,

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

Na een poos in een E2 rekord te hebben gereden, daarna heb ik een poosje in mijn e1 diesel (hobby)rekord gereden. Toen heb ik een A manta gekocht als daily , Dat was het net niet. na een jaar een BMW 330d te hebben gehad heb ik nog een paar weken in een :puke mercedes 500 se gereden.

Maar nu waar het om gaat, Ik heb een 4 deurs ascona gekocht. een 2.0S uit 1981 op ats classic velgen.
    De foto komt bij de garage van de site (moet nog even betere maken)

De velgen zijn op het moment vervangen door audi A3 velgen, en worden straks vervangen door 15 inch ATS cup

leuk ding :thumb

Ik heb exact dezelfde gehad, een van de laatste Btjes was van 1981 en dat was in 1983 meen ik, was toen een jonge auto en een 1.9N. Heb toen al het chroom zwart gemaakt en er een 2.0E in gehangen. Bere fijne auto was dat.

Weet ook iemand waar ik deurrubbers kan krijgen ,nieuw of nette gebruikte voor de voor deuren?

Ik heb steeds water in de auto, nu heb ik de bekleding gedemonteerd. Ik zie nergens een plek waar ik denk dat water weg kan komen. Iemand een idee? En ik zoek nog steeds deur rubbers, weet iemand daar ook wat voor?

Keer met de tuinslang erop en iemand binnen laten kijken om de lekkage te vinden. Zit er nog folie op de binnenkant van de deuren?

bij mijn eerste ascona had ik ook steeds water er in(bestuurderskant), en dit kwam daar bij het reservoir voor de ruitesproeier weg. daar bleef namelijk telkens water staan en dat liep dan bij het rubbertje langs van de kabel van de motorkap :(

Het gaat bij mij om de rechter kant. Zal morgen even met de tuinslang in de weer.

Het is al even geleden maar zal het nog even posten, het water kwam binnen via de accubak
    Daar was een mooi plaatje in gezet (plamuur smeren en dan plaatje er in drukken) leek heel netjes maar was het niet. Dat heb ik gelast nu is ie weer water dicht.

de moeilijk vindbare deurrubbers dus niet meer nodig ?

ps-autoteile.de misschien ?

De deurrubbers zijn nog steeds nodig, lekken niet maar maken wel veel herrie.

Bedankt voor de link zal even kijken.

http://link.marktplaats.nl/m779807110″ onclick=”window.open(this.href);return false; mischien dat hier nog goed in zitten. is ook niet zo ver voor jou

Ik heb voor mijn ascona nieuw deur rubber op rol gekocht

ff een stukje oud deur rubber mee genomen naar een oldtimer beurs en dan de zelfde maat en kleur uitzoeken en klaar

ja kan ze ook online vinden http://www.darex.nl en http://www.gorubber.nl

moet lukken daar !!

Ik heb de deurrubers uit de auto van de link van Tiedo gekocht. Voor mensen die nog onderdelen
    zoeken is de rest nog te koop. Auto is niet best.

zag er op de foto niet zo verkeerd uit :hmmz

Nee maar wel rot, onderkant deuren, spatscherm links ,rechts een slechte imitatie. Op de bestuurdersstoel na is het intreur heel netjes. Koplampen enz. wel netjes

Ascona is verkocht

Dat is jammer zeg! Wat is er voor in de plaats gekomen?

heb een rekord e rekord ingeruild. Maar daar ga ik eerst nog niet in rijden. Wil volgend voor jaar weer in mijn a manta rijden

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.