Mijn A Manta ruilen voor motor

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Mijn A Manta ruilen voor motor

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 157)
  • Auteur

Zo vandaag weer ff tijd gehad voor de geile bitch uit friesland, Heb er nou ff een 1600 motortje ingedrukt met 2.0 injectie en de hete lucht knalt er via spaghetti en groep a van achter uit met een heel mooi geluidje, Loopt bijzonder lekker met deze combinatie tot dat ik bij het tankstation weer weg wou rijden en mijn brandstofpomp geen zin meer had :swear . dus van de week maar ff kijken wat hier weer mee is. ff paar fototjes gemaakt hoe mooi hij nou is :hmmz

Hij heb iig weer gereden

Zal deze week wel is ff kijken wat er met de pomp is, zit een super lekker geluidje in, misschien de auto ook maar is schoon maken :hmmz en een beetje bijlakken is ook geen overbodige luxe :jerry

@Hendri wrote:

Zal deze week wel is ff kijken wat er met de pomp is, zit een super lekker geluidje in, misschien de auto ook maar is schoon maken :hmmz en een beetje bijlakken is ook geen overbodige luxe :jerry

idd zou hem niet misstaan nee :jerry

dikke bak man, heb nog wel een nieuwe injectiepomp liggen:

http://link.marktplaats.nl/527982583″ onclick=”window.open(this.href);return false;

wou die 2.0 toch nie?

ja ziet er mooi uit man.
    leuke velgen en een ander stuurtje en stoelen.
    is nu mooi weer voor de manta.
    wou dat de mijne het weer deed.

Idd mooie velgen der onder hoe vindt je dat toch allemaal

@eddepet007 wrote:

Idd mooie velgen der onder hoe vindt je dat toch allemaal

Woont daar in Almelo een of andere mantagek die vaak mooi spul heeft liggen :thumb

Wegens problemen bij een dierbaar iemand is de manta te koop, Zou erg prettig zijn als de manta weg ging, en ik het geld kan gebruiken om deze persoon te helpen.

had ik het geld maar.
    had hem zo weer gekocht.
    sterkte met de dierbaar iemand en verkoop

Van Eddepet een andere tempvoeler gehad :thumb zal hem er van de week ff in proberen te zetten.

Is volgens mij niet veel interesse in een manta die je moet opknappen :hmmz :hmmz

nee klopt ik krijg ook weinig reactie op de mijne op marktplaats :(

ik denk dat ik hem maar sloop is er weer eentje minder king:

Slopen is ook wel jammer, tis maar zelden dat je hier een a manta ziet rijden

Zelden ? heb dr in losser en omstreken nog nooit 1 gezien .. ja nu af en toe een gele :P

Belang bij zwarte b-manta ? :jerry

Belang bij zwarte b-manta ? :jerry[/quote]

Helemaal corsa gek geworden of zo? doet die flinstone manta toch nie weg

hm… dacht die zwarte manta laatst hier in de omgeving gezien te hebben, maar niet dus.

Dat lijkt mij ook stug

ach… tis in iedergeval een zwarte wat is gezien heb haha.

@Ghanz wrote:

ach… tis in iedergeval een zwarte wat is gezien heb haha.

Of was het sávonds na een beetje biernat mien jong :hmmz

nee hoor, stond er vandaag nog :D dus dat gerstenat had er niks mee van doen.

stond mooi onder een zeiltje… en her en der miste wat onderdelen :D

Onderdelen noar de Krim :thumb

Zo net ff de branstofpomp en de filters der af gehaald :fy1 wat een friesche rotzooi kwam daar uit, pomp zat bijna helemaal dicht aan de aanzuigkant uit het filter kwam gewoon echt donker bruine drap, Kearl wat zal het beest weer lopen straks.

Nou nog een koper vinden :thumb

Wat is het toch een mooi autootje, en nog steeds te koop :hmmz

karkdijk tuning :thumbup :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 157)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.