middendemper corsa B 1.2 16v

Forumindex Forums Modellen Corsa middendemper corsa B 1.2 16v

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Ben sinds kort in het bezit van een corsa B 1.2 16v uit ’99.

Nu vond ik dat er veel kabaal uit de uitlaat kwam (sebring einddemper) en heb hem op de brug gehad en nu bleek dat er geen middendemper meer onder zit:hmmz.

Mijn vraag is dus of iemand in de omgeving van Vriezenveen (Overijssel) een middendemper over heeft of wil ruilen met de middendemper tegen mijn middendempervervanger. (evt. met bijbetaling vanaf mijn kant).

Heb er eentje liggen.. tis wel in vlissingen, maar die mag je gratis komen halen!

origineel gepost door Sandert
    Heb er eentje liggen.. tis wel in vlissingen, maar die mag je gratis komen halen!

Bedankt voor je aanbod:thumbup maar vlissingen is toch wel heel erg ver, dus dat gaat hem niet worden.

ik heb een remus middendemper zat onder mijn auto toen ik hem kocht maar hangt vrij laag in iedergeval met drempels hier mag je ook gratis ophalen heb ook nog een orginele einddemper voor je

origineel gepost door Erwin1987
    ik heb een remus middendemper zat onder mijn auto toen ik hem kocht maar hangt vrij laag in iedergeval met drempels hier mag je ook gratis ophalen heb ook nog een orginele einddemper voor je

Bedankt voor je aanbod! Ik heb alleen belang bij een middendemper, mijn auto is ook verlaagd (weet niet hoeveel) dus heb dan grote kans dat het bij mij ook te laag hangt.

okidoki maar euhm http://www.uitlaatdiscounter.nl/opel-corsa-p-28028.html
    middendemper 51 euro

Bedankt voor je site, kdacht misschien heeft een opelforummer er nog eentje liggen voor weinig maar een nieuwe kost ook niet de hele wereld. Dan ga ik voor een nieuwe:thumbup

geen dank succes met er onder zetten.

heb nog een zowat nieuwe liggen

origineel gepost door Peter_89
    heb nog een zowat nieuwe liggen

Waar woon je ergens in Twente en wat moet die kosten? Heb namelijk nog geen nieuwe besteld.

Is het alleen de demper of een demper incl pijp eraan?

Ik woon in Vriezenveen, indien het dicht in de buurt is heb ik er belang bij!

Ai das jammer.
    Ik heb mijne anderhalve week geleden weggegooid.
    Had alleen wat nieuwe lasnaadjes nodig, maar zag er verder goed uit.

Rara, inderdaad was ook vervangen voor een vervanger.

@ Peter_89: U2U

je kan er ook middendempers onderzetten van alle types tigra. ik had ook een middendemper van een tigra 1.4 16v onder mijn corsa b 1.2 16v. demper is precies het zelfde namelijk

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.