Marridt geboren

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Marridt geboren

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Auteur

afgelopen maandag 24mei 2010 is onze kleine meid geboren om 00:37 met 3740gram en 47 cm is het een lekker compacte kleine meid
    helaas was de bevalling niet zoals voor gesteld ivm de onsluiting die niet wou door zetten en er uiteindelijk werd besloten om een keizersnee uit te voeren
    moeder en dochter maken het er goed
    helaas voor papa mag deze van alles nu zelf regelen en steeds naar het ziekenhuis gaan

:angel congrats!

Proficiat.! :)

gefeliciteerd met de kleine!

project voltooid:thumbup:D

Proficiat:D

Situatie komt bij bekend voor!
    Ben zelf pappa geworden op 12 mei.. van een gezonde zoon Levy ( 2950g gr ) Kleine en moeders zijn inmiddels weer thuis.

Phoe wat viel dat even tegen zeg… alleen alles thuis doen.
    Maar goed alles is goedgekomen.

Groetjes
    Marcel

Baby!! :wub
    Gefeliciteerd!! Wel grappig om te lezen dat beide papa’s alles thuis alleen doen toch een hele klus vinden! :D

gefeliciteerd :thumbup

gefeli maatje :)

gefeliciteerd

@ roos
    dat papa dan ineens alles moeten doen oke,had ik hier toen ook maar om nu te zeggen dat het dan ineens zo n klus is dat valt ook wel mee
    moeders vergeten vaak dat papa s ook nog werken

Proficiat met de kleine

Gefeliciteerd :D !

gefeliciteerd

Gefeliciteerd met jullie dochtertje.
    Geniet van deze tijd dat ze nog hulpeloos is, mijn jongste is nu 1 jaar geworden en laat mij
    en m’n vrouwtje steeds achter hem aan hobbelen omdat hij nog niet stabiel loopt,
    maar toch al veel te veel wilt.
    Succes met deze mooie meid, betere projectjes zullen we niet gauw zien:angel

Greetzz uit ’t ZuidLaaaaagOosten van ’t land, TetSuoking:

Gefeliciteerd :wub

Proficiat, geniet ervan!

mooie meid !!!! veel succes !!

Gefeli! :thumbup

hartelijk gefeliciteerd :thumbup

origineel gepost door Kaneda
    afgelopen maandag 24mei 2010 is onze kleine meid geboren om 00:37 met 3740gram en 47 cm is het een lekker compacte kleine meid
    helaas was de bevalling niet zoals voor gesteld ivm de onsluiting die niet wou door zetten en er uiteindelijk werd besloten om een keizersnee uit te voeren
    moeder en dochter maken het er goed
    helaas voor papa mag deze van alles nu zelf regelen en steeds naar het ziekenhuis gaan

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Ziet er goed gezond uit en mooi aan gewicht.

origineel gepost door MArcel28
    Situatie komt bij bekend voor!
    Ben zelf pappa geworden op 12 mei.. van een gezonde zoon Levy ( 2950g gr ) Kleine en moeders zijn inmiddels weer thuis.

Phoe wat viel dat even tegen zeg… alleen alles thuis doen.
    Maar goed alles is goedgekomen.

Groetjes
    Marcel

Ik ken het verhaal heb het zelfde meegemaakt alleen hadden we al een kleine van 10 maanden erbij, en moeders de vrouw ook bevallen van de tweede met een keizersnede. anderhalve week ziekenhuis in en uit.
    Wel gelukkig vrij van de baas

Dan is het echt tijd te kort.

Gefeliciteerd met de kleine, geniet er van.

origineel gepost door eddepet007
    @ roos
    dat papa dan ineens alles moeten doen oke,had ik hier toen ook maar om nu te zeggen dat het dan ineens zo n klus is dat valt ook wel mee
    moeders vergeten vaak dat papa s ook nog werken

Mannen vergeten vaak ook dat vrouwen steeds vaker een baan hebben, en dat het dus niet zo vanzelfsprekend hoeft te zijn dat alleen de vrouw het huishouden doet. Ik ben er dan ook voor dat het huishouden door man en vrouw gedaan wordt. :jerry

van harte :D

Gefeliciteerd, met jullie dochter.

En euhmmmm dat kost je tuurlijk wel een rondje :jerry:jerry:jerry

Hier even een update van Mem (fries voor mama)

Allemaal nog hartelijk dank voor jullie reacties na de geboorte van Marridt.
    Hier gaat alles goed, Marridt is inmiddels ruim 4 maanden en al een hele meid, kan al weer heel veel en wil nog veel meer.
    We hebben gelukkig het ritme inmiddels te pakken en sinds een maand slaapt ze s’nachts lekker door (erggg fijn)
    Zelf ben ik aardig hersteld, zo’n keizersnee is me eerlijk gezegd wel knap tegen gevallen.

Hierbij even wat beeldmateriaal van onze mooie meid!

Groetjes Monique

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.