manta opgehaald en gelijk kapot !!!!!

Forumindex Forums Modellen Manta manta opgehaald en gelijk kapot !!!!!

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17743668

    origineel gepost door MOOK
    ff off topic, maar moet dat ook je een 2.4 erin hebt gehangen ipv een 2.0

    nee als het aantal cilinders gelijk blijft heb je geen last

    #17743669

    Nee maar ik bedoel meer voor de verzekering

    #17743670

    dat had volgens mij weer met het vermogen te maken, als je niet meer dan xxx% meer vermogen erbij krijgt dan hoefde het weet niet. en ben je gewoon verzekerd.

    #17743671

    origineel gepost door manta1
    dat had volgens mij weer met het vermogen te maken, als je niet meer dan xxx% meer vermogen erbij krijgt dan hoefde het weet niet. en ben je gewoon verzekerd.

    bij mijn weten is het zo . dat als je niet meer dan 40% vermogens winst hebt

    #17743672

    maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonkt

    #17743673

    origineel gepost door manta1
    maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonkt

    inmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !

    #17743674

    origineel gepost door ikdenman

    origineel gepost door manta1
    maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonkt

    inmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !

    heb je hem tijdens het sleutelen op contact gehouden?
    dan branden de contact punten in.

    dus nooit een auto met contactpunten te lang op contact laten staan.

    #17743675

    origineel gepost door brobbel1

    origineel gepost door ikdenman

    origineel gepost door manta1
    maarre loopt ie al??? check alle stekkers even na. en of ie vonkt

    inmiddels loopt ie weer !!! nog niet helemaal super mar hij doet het gelukkig weer ! de contactpunten vast aan elkaar dus even los gehaald en afstellen en alle contacten na gelopen maar om eerlijk te zijn is er een hoop pruts werk verricht in het verleden !

    heb je hem tijdens het sleutelen op contact gehouden?
    dan branden de contact punten in.

    dus nooit een auto met contactpunten te lang op contact laten staan.

    nou dat niet maar ze zaten wel op elkaar !!!! nu maar eens kijken waar ik moet beginnen met opknappen hahahaha ja bij het begin maar weer meer werk dan verwacht !

    #17743676

    origineel gepost door MOOK
    Nee maar ik bedoel meer voor de verzekering

    kan over motor wijzigingen heel kort wezen

    als je niet de orginele motor erin hebt en je krijgt een ongeluk met blijvend letsel oid.

    ben je het L.U.L.

    auto is niet comform type goedkeuring dus krijg je een technische keuring waarbij jij altijd al in de min staat

    ik snap niet waarom mensen het risico willen nemen…….:hmmz

    op dit moment heb je een motor mits technisch goed ingebouwd 6 cil of 4 cil woor nog geen 60,- op kenteken staan:jerry

    heb mijn 6 cil begin dit jaar op kenteken gezet koste 55,- incl kenteken bewijs en keuring :thumbup

    dus waarom het risico lopen.:hmmz

    die rdw proefritjes zijn niet meer en geluidnormen worden alleen bij erge twijfel of extremen gecontroleerd

    dus die ouwe verhalen van motorwijziging 1100,-:thumbdown is afgelopen

    gewoon je 2.0 2.2 2.4 enz enz op kenteken zetten heb je geen gezuer met de verzekering en geen gezeur met de politie enz enz enz :thumbup

    #17743677

    dan had ik hem naar het rdw gebracht en laten keuren.
    is toch gemaklijker en goedkoper dan de motor weer ombouwen.

    en als het rdw toch tegen zit kun je altijd nog ombouwen.

    #17743678

    nou om een hoop moeilijk heden te voorkomen gaat mijn 6 cilinder eruit en gaat er weer een 4 cilinder ik ! als het echt netjes was ingebouwd dan had ik naar de rdw gegaan ! maar dat is niet het geval !!!!!

    #17743679

    toch jammer, mij lijkt op kenteken zetten en eea verbeteren handiger dan een ander blok derin , en nu heb je iets aparts wat een stuk lekkerder rijdt dan een 4 pitter

    #17743680

    2.4 is 4 cilinder en dat zien ze niet of zeggen er niets van bij apk

    als je 40% vermogens overschrijding hebt moet je zoiezo laten omkeuren
    ivm verzekering

    dit alleen al ter dekking van je polis want alst het gecontroleerd word hebbie wel een probleem

    groet michel

    #17743681

    of als je m verzekerd doorgeven welke motor erin ligt, zwart op wit en je bent ingedekt… bij de verzekering weten ze alleen dat t een 6 cil en verder nix… op m’n taxatierapport staat dan weet 3.0 24v en die hebben ze goed gekeurd dus ben ik ermee verzekerd ook al is de omkeuring gedaan met een 2,5 of 3.0 6cil. voor de klpd is t weer een ander verhaal

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.