Manta enquete

Forumindex Forums Modellen Manta Manta enquete

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur

Ik heb hem net ook ingevuld. Leuk idee!

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.
    Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D
    Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel…

@Dolmans wrote:

De laatste vraag kon ik niet beantwoorden, want ik gebruik geen ruimte voor het sleutelen.
    Moet dat helaas buiten op het parkeervak van de straat doen. Ik heb mijn waterpomp vervangen in de regen met een gele parasol boven me :D
    Toen waaide de parasol om en moest ik hem met mijn zwarte handen optillen, nou is ie niet meer zo mooi geel…

Zwart met geel was de vroegere oorlogskleuren van Opel. ;)

@Dolmans wrote:

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )
    Ik zal de optie “ik sleutel in de buitenlucht” toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

zo ik heb t ingevuld, benieuwd op t resultaat
    gr rick

Ook ik heb hem ingevuld!!

ook ingevuld.

Heb het ook zo goed mogelijk proberen in te vullen.
    Aangezien ik m’n Manta nu al zo’n 9 maanden heb, maar heb er eigenlijk nog
    geen meter mee gereden ;)

Maar ik wil mijn Manta zoveel mogelijk origineel houden/laten lijken, er komen
    enkel andere velgen/verlaging en een groep A onder. De originele delen bewaar
    ik uiteraard ;) . En verder is het de bedoeling dat het afgelopen winter de laatste
    keer is geweest dat de Manta sneeuw heeft gezien :angel

Leuk, ook ingevuld en ben ook benieuwd naar uitslag

Misschien leuk voor volgende keer?:

– Brandstof
    – Stijl voorkeur: 100% Origineel / Onzichtbaar gemoderniseerd / Clean look / Rat / ..?
    – Schoonmaken: Elke week / eens per maand / eens per jaar / nooit
    – Opleidingsniveau?

Al ruim 80 enquetes ingevuld, maar ……. Waar zijn de vrouwlijke manta rijders? :wtf :wtf
    Oftewel ik heb alleen van mannen response :hmmz

(kwam gisteravond in Zennewijnen nog een vrouw in een A’tje tegen, dus ze zijn er wel)

@Asko: ik zal je vragen opnemen.

mbt brandstof: bedoel je zoiets als “wat voor soort brandstof tank je voornamelijk?” (loodvrij, loodvrij met af en toe loodvervanger, euro 98, premium brandstoffen)

Heb je nog wat andere stijl voorkeuren, naast degene die je opgenoemd hebt?

ingevuld alleen winterdagen rijd ik wel met Bumblebee Manta A maar niet met Icequeen Manta B

Ook ingevuld! :thumbup

Ingevuld! :thumb

Leuke enquete!
    Heb ‘m ook even ingevuld voor je :thumb

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

ingevuld alleen winterdagen rijd ik wel met Bumblebee Manta A maar niet met Icequeen Manta B

haha hoe kom je er eigenlijk op om een bijnaam voor je manta te verzinnnen ;)

@wfvdijk wrote:

@Asko: ik zal je vragen opnemen.

mbt brandstof: bedoel je zoiets als “wat voor soort brandstof tank je voornamelijk?” (loodvrij, loodvrij met af en toe loodvervanger, euro 98, premium brandstoffen)

Heb je nog wat andere stijl voorkeuren, naast degene die je opgenoemd hebt?

Eigenlijk vroeg ik mezelf af wat het percentage LPG rijders is en hoeveel er op benzine rijden,
    aangezien de meeste manta’s al oldtimer zijn maar aan de andere kant ook weer klassiekers
    die je misschien zo zou willen houden.

Schieten mij zo even geen andere stijlvoorkeuren binnen.

ik heb m ook even in gevuld :thumb

vond het wel leuk om in te vullen en niet moeilijk

Hier ook ingevuld, heb mijn mantzel evo erbij in gedachte gehouden en niet mijn daily GT/E

Ben Benieuwd naar de uitslag :thumb

daily gt/e …. :shock: hoe durf je Ben. :jerry :jerry
    je hebt trouwens pm

maargoed, ik heb mijn gt/e er in gedachten bij gehouden, als ik dat met mijn
    daily gt/e -wannabee, doe dan komt het niet goed :D

leuke actie dit by the way :thumb

:jerry Ja Hans moest een keuze maken en heb dan maar gekozen voor de manta die ik het langst in het bezit heb ;)

Heb je PM beantwoord :thumbup

@wfvdijk wrote:

@Dolmans wrote:

haha, leuk verhaal (had al e.e.a. gezien in het mantablad; het resultaat mag er wezen! :wub :wub )
    Ik zal de optie “ik sleutel in de buitenlucht” toevoegen.

Kom je nog naar Zennewijnen? (dan hoef ik mijn manta niet op te geven voor het concours, kansloos :wors )

Dank je voor compliment. Zelf weet ik nog wel wat plekjes zitten en vind hem daarom nog niet concourswaardig. Zo zie je maar.
    Naar Zennewijnen ben ik niet geweest, ik ga 11-9 meedoen met de Mantarun.

Zojuist de 101e reactie gekregen, bedankt! :thumb

Ik zal komende week de resultaten bekendmaken (maar als je de enquete nog niet hebt ingevuld, kun je dat gewoon blijven doen)

ook effe in gevuld
    en idd je kunt maar voor 1 in vullen

verder leuk onderzoekje

Heb hem ook ingevuld. Kreeg op het laatst alleen een foutmelding :) Maar ik denk wel dat ie er door is.

@Emiel-Manta wrote:

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

haha hoe kom je er eigenlijk op om een bijnaam voor je manta te verzinnnen ;)

Het begon met dat ik mensen zag met nickname meangreen, shrek, Black Magic :P etc ect…
    Dus dacht ik bij mijn ijskoude kleur Icequeen.
    Daarbij vind ik Within Temptation ook cool :angel

Zon airbrusch moet ook nog een keer op de motorkap :angel
    en tja de buurjongentjes noemde mijn andere Bumblebee :agent
    Daarbij ben ik ook transformers fan :angel

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.