Manta der bij

Forumindex Forums Modellen Manta Manta der bij

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur

alweer verkocht????
    wat is dat nou weer dan
    die wielen staan hem donders mooi :wub

Ben in onderhandeling, maar dit leuke ding gaat niet zo maar weg. Moed wel genoeg geld voor komen anders mag hij best wel hier blijven:P, vind de wielen zelf ook netjes staan

potvedorie man, je ben nog erger dan mantadevil en mantamafkees bij mekaar met je hij is alweer verkocht:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry;);););)

origineel gepost door voederbiet
    potvedorie man, je ben nog erger dan mantadevil en mantamafkees bij mekaar met je hij is alweer verkocht:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry;);););)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :jerry:jerry:jerry

IK heb em nog hoor.

Ze ligt nu alleen in een diepe winterslaap.
    Kheb er ook een andere sticker opgeplakt. Iets beter dan de vorige, naar wij dachten. :P:thumbup

:jerry:jerry maar hij is nog niet weg, Enige wat hier lang blijft zijn mijn vriendin en mijn kleine mannetje:thumbup

ik zou deze manta nog maar eerst even mooi houden mantamafkees !
    een tweede zul je niet gauw meer vinden.:)!

gr tjipke

origineel gepost door Hendri

:jerry:jerry maar hij is nog niet weg, Enige wat hier lang blijft zijn mijn vriendin en mijn kleine mannetje:thumbup

toch knap van je vriendin

:jerry:jerry:jerry:jerry

om jou nou te vertellen dat je hartstikke gek bent om da ding te verkopen… ach da wist je zelf al wel :D

origineel gepost door mantatjipke
    ik zou deze manta nog maar eerst even mooi houden mantamafkees !
    een tweede zul je niet gauw meer vinden.:)!

gr tjipke

Was ook wel de bedoeling. :thumbup

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.