Manta B1 2.0 16V

Forumindex Forums Modellen Manta Manta B1 2.0 16V

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 368)
  • Auteur
    Berichten
  • #17940325

    kneitertje gaaf !!!!! zoiets moet dat witte hok ook gaan worden …. ooit :angel

    succes verder met de wederopbouw.

    en… uiteraard, nog van harte met de kleine !

    #17940326

    Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :thumb

    Met deze in het bijzonder:

    @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

    Gefeliciteerd met de kleine :thumb
    en de Manta wordt prachtig :wub
    Als er toch geen GSI uitbouw opkomt moet je hem zo maken :thumb
    :hmmz ICEQUEEN toch maar ombouwen :angel

    Ik moest even een paar keer goed lezen om zeker te weten dat toch echt jij dit bericht plaatste Logan!
    Komt het verstand dan toch met de jaren, na altijd gepleit te hebben voor het massaal ombouwen naar GSI bumpers??? :jerry
    Fantastisch. :wors

    Concours op de zondag misschien wel ed, het hele weekend wordt het zowieso niet.

    #17940327

    :hmmz een gewone B1 zonder onder spoiler standaard(saai)grijs.
    – B1 interieur.
    – lelijke spiegels.
    – hoog op de poten
    – blank glas
    Noem ik een oude l*llen bak dus dan moet je wel ombouwen :jerry
    Ik werd altijd uitgelachen met mijn auto :cry
    Zeg nou zelf ICEQUEEN ziet er hier niet uit:

    Maar met onderlip, verlagen, donker glas, ander interieur en 2 kleuren had ie er best gaaf uit kunnen zien, ik heb alleen hiervoor gekozen :angel:

    Die van jou wordt iig :wub

    #17940328

    @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

    :hmmz een gewone B1 zonder onder spoiler standaard(saai)grijs.
    – B1 interieur.
    – lelijke spiegels.
    – hoog op de poten
    – blank glas
    Noem ik een oude l*llen bak dus dan moet je wel ombouwen :jerry

    Goh dan zal die van mij ook wel een ouwe lullen bak zijn of niet met z’n originele spiegels, originele glas en Recaro’s :vertag

    #17940329

    :hmmz Die van jou had iig 2 spiegels en is verlaagt :angel
    Jij hebt luxe uitvoering die van mij mocht denk ik niet wat kosten :jerry
    Maar een gte lipje bij jou auto zou al wonderen doen :wub

    #17940330

    Zag nu net dat je er wel 1 had gekocht.
    :hmmz Waarom ziet ie er nog niet op?

    #17940331

    Omdat ik nu Recaro’s heb, nieuwe velgen, nieuwe banden en binnenkomt nog een motorische update. Eind dit jaar gaat de voorkant en bodem in restauratie, de lip ligt er nog ;)

    #17940332

    Ik neem het weer even over. :thumb

    M’n wielbouten zijn afgelopen week eindelijk weer in nederland aangekomen, na hun uitstapje naar Finland.
    De nieuwe stugge motorsteunrubbers zijn gemonteerd.
    Vanavond hebben we de wielbouten gedaan en heeft de manta voor het eerst weer op z’n wielen gestaan…….

    Moet nog een eindje zakken he, maar de manta is nog behoorlijk leeg dus dat komt vast wel goed. :thumb

    #17940333

    -40 zat er op toch? Wat is trouwens het idee van die stuggere motorrubbers?

    #17940334

    Dat je minder last hebt van fout schakelen bij sportief gebruik.

    Dat ziet er heel strak uit zeg! Wat voor kleurtje is dat zwart? zijdeglans?

    #17940335

    Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !

    #17940336

    Zo te zien heb je hem door de spuiter laten strak maken?

    #17940337

    Klopt Stender, -40mm.

    Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger. Origineel GSI had ook goed geweest, maar die kosten nieuw zo veel. Deze van bmw afkomstig zijn zo stug dat ze zelfs ideaal zijn voor een 6 pitter ombouw, en de kosten waren een lachertje.

    Fout schakelen? Ik kan prima schakelen. ;)

    Het zwart is trouwens Opel rally mat zwart, McLambo.

    #17940338

    Leuk dat je het nog volgt John !

    We hebben hem een klein beetje aangepast, maar alles is wel correct gehouden he.

    (die mooie oude originele radio die blijft er absoluut in zitten)

    Bijzonder fijne Manta, erg goed verzorgd. Geen vastgerotte bouten die afbraken, geen verrassingen wat roest betreft. etc. etc.
    Fantastisch. Nogmaals bedankt John! :thumb

    @jojonopel wrote:

    Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !

    #17940339

    @lenn0 wrote:

    Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger.

    Wat is daar uiteindelijk het voordeel van?

    #17940340

    minder bewegen van de motor bij volgas, en daardoor minder kans op misschakelen op het circuit etc

    #17940341

    De motor loopt weer.






    Morgen verder met de hemel, wat een rotklus. Eens kijken of er nog wat plooien uit willen met de fohn…

    #17940342

    :wub ziet er goed uit hoor.
    succes nog even met je hemel.

    #17940343

    Zo, jullie hebben de gang er in zitten! ( ik neem aan dat je geholpen wordt, anders ga je echt als een turbo) :wors :wors :wors

    Wat is dat voor mooi chrome bochtje tussen de gasklep en LHM?

    #17940344

    Alle eer gaat naar mijn vader.

    Het bochtje en de 2 flexibele rubbers komen bij, ik durf het bijna niet te zeggen, autostyle vandaan.
    Enige winkel waar ik die flexibele rubbers in 76mm kon vinden. Ik vind ze ideaal.

    #17940345

    kijk kijk kijk, jij hebt ook al zo’n handige pa ;-)

    Die tip van dat bochtje ga ik even onthouden, want ik ga ook met dezelfde gasklep en LHM rijden uiteindelijk :-)

    #17940346

    Sooo waanzinnig strak ding joh :kewlpics Zo strak moet de mijne ook gaan worden, alleen dan groen! Succes met de verdere opbouw :wub

    #17940347

    erg mooie manta :wors

    #17940348

    Vanavond weer lekker bezig geweest!

    De hemel zit er nu wel strak in, ben er wel trots op moet ik zeggen. We hebben wat stukjes opnieuw gedaan, en daarna nog even met de fohn er overheen geweest. Dat laatste deed echt wonderen!

    Ook nog even de motorkap vast gezet, gelijk een heel ander zicht zo. :wub

    #17940349

    :wub :wub :wub
    Je doet het mooie chrome Opel Logo’tje toch wel weer erop he :thumb

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 368)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.